EVM 2 ELEKTRICKÝ MOP KÄRCHER
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Kärcher EVM 2 - Moderní a efektivní elektrický mop
Mopujte moderně a bez námahy. S elektrickým mopem EVM 2 od Kärcheru už nebudete potřebovat těžký kyblík ani ruční ždímání. Tento mop nabízí hygienickou čistotu a voňavý domov bez roztírání nečistot.
Efektivní a šetrný k přírodě
EVM 2 je efektivnější variantou klasického stírání. Šetří vaší energii i přírodní zdroje. Rotační zvlhčovaná hlavice trvale smáčí čistící váleček čerstvou vodou a nečistoty shromažďuje v samostatně oddělené nádrži. Tím se zvyšuje efektivita stírání a zároveň se šetří voda.
Suché podlahy do 2 minut
Díky minimální vlhkosti jsou podlahy po použití mopu EVM 2 opět suché do 2 minut. Baterie vydrží v provozu až 20 minut, za které stihnete poklidit plochu cca 60 m².
Ultra štíhlé tělo a dokonalá flexibilita
Výhodou mopu EVM 2 je jeho ultra štíhlé tělo s nízkou hmotností a dokonalou flexibilitou. Snadno tak vytřete jak pod nábytkem, tak také okolo zdí až po lišty.
Válečky opakovaně použitelné
Válečky se po použití jednoduše vyperou a lze je znovu použít. Mop efektivně čistí všechny tvrdé podlahy jako je dlažba, parkety, laminát, PVC i vinyl.
Technické parametry
- Plošný výkon na jedno nabití baterie cca 60 m²
- Objem nádrže na čistou vodu 360 ml
- Objem nádrže na špinavou vodu 140 ml
- Pracovní šířka kartáčů 300 mm
- Doba sušení vyčištěné podlahy cca 2 min
- Napětí baterie 7,2 - 7,4 V
- Doba běhu baterie cca 20 min
- Čas nabíjení baterie 4 h
- Hmotnost bez příslušenství 2,4 kg
- Rozměry (D x Š x V) 305 x 226 x 1220 mm
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.