EVOLVEO StrongVision LTE, Fotopast s 4G, MMS/EMAIL/FTP
3 890 Kč
3 073 Kč
2 540 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EVOLVEO StrongVision LTE, Fotopast s 4G, MMS/EMAIL/FTP
Rychlý přenos dat
EVOLVEO StrongVision LTE je vybavena 4G LTE pro rychlý přenos dat. Přenos fotografií a videí je možný do MMS/Email/FTP úložiště.
Vysoká kvalita obrazu
8Mpix CMOS Snímač nabízí FHD video a až 24Mpx fotografie.
Snadné odesílání emailů
Pomocí přednastaveného EVOLVEO mail serveru lze snadno odesílat emaily.
Technická specifikace
- Snímač: 8 MPX CMOS
- Režim: Foto, Video, Foto&video, Časosběr, Multishot.
- Paměť: SD Karta až do velikosti 256GB
- Čočka kamery: F=3.1; FOV=57°
- Rozměry: 138mm * 90mm * 86 mm
- TFT Displej: 2.4” TFT
- Noční přísvit: 6 x 940nm Infračervené výkonné 3W IR LED
- PIR Dosah: Volitelná citlivost Vysoká/Normální/Nízká
- PIR Senzor úhel: 120°
- Maximální dosvit IR LED: 20 metrů
- Rychlost spouště: 0.8s
- Interval spouště: 1/5/10/30s/min
- Rozlišení fotek: 12MP - 24MP
- Více snímků na jednu aktivaci (multishot): 1/3/6/9
- Rozlišení videa: 1080P/720P/VGA
- Zabezpečení: PIN při spuštění (4 číslice)
- Mobilní pásma: FDD-LTE: B1/B3/B5/B7/B8/B20TDD-LTE: B38/B40/B41WCDMA: B1/B5/B8GSM:900/1800
- SIM: Mini SIM karta
- Stand-by proud: 0.1mA
- Stand-by doba provozu: >6 měsíců
- Napájecí zdroj: 12V/1.5A DC
- Baterie: 8 AA 1,5V LR6 - nabíjecí konektor-vstupní napětí 12V/1,5A DC
- Ochrana: IP65
- Upevnění: Pásek, lanko 8mm, závit pro stativ
Obsah balení
- StrongVision LTE - SGV CAM-LTE
- Uživatelský manuál
- Čtečka SD karet
- CD se SW EVOLVEO config a Uživatelským manuálem
- Stavitelná GSM Anténa
- CZ SIM karta 1GB dat + 100Kč kreditu ZDARMA
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.