FUJITSU-RICOH skener Fi-8170 A4, průchodový, 70ppm, 600dpi, LAN RJ45-1000, USB 3.2, ADF 100listů, 10000 listů za den
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
FUJITSU skener Fi-8170 A4
Typ skeneru: ADF (Automatic Document Feeder) / Manual Feed, Duplex
Rychlost skenování: Simplex 70 ppm (200/300 dpi), Duplex 140 ipm (200/300 dpi)
Typ obrazového snímače: CIS x 2 (front x 1, back x 1)
Zdroj světla: RGB LED x 2 (front x 1, back x 1)
Optické rozlišení: 600 dpi
Formáty výstupu
Barva: 24-bit, Stupně šedi: 8-bit, Monochrom: 1-bit
Barva pozadí: Bílá / Černá (volitelně)
Velikost dokumentu
Maximální: 215.9 x 355.6 mm (8.5 x 14 in.)
Minimální: 48 x 50 mm (1.9 x 2 in.)
Skenerování dlouhých stránek: 6,096 mm (240 in.)
Typy papíru
- Papír: 20 to 465 g/m2 (5.3 to 124 lb)
- Brožura: Méně než 7 mm (0.276 in.)
- Plastová karta: 1.4 mm (0.055 in.) nebo méně
Kapacita ADF
100 listů (A4 80 g/m2 nebo Letter 20 lb)
Očekávaný denní objem: 10,000 listů
Rozhraní: USB 3.2 Gen1x1 / USB 2.0 / USB 1.1, Ethernet 10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T
Spotřeba energie
Provozní režim: 28 W nebo méně / 17 W (Eco režim)
Režim spánku: LAN: 2.0 W nebo méně, USB: 1.4 W nebo méně
Auto Standby (Off) režim: 0.2 W nebo méně
Provozní podmínky
Teplota: 5 to 35 °C (41 to 95 °F)
Relativní vlhkost: 15 to 80% (bez kondenzace)
Ekologická shoda: ENERGY STAR, RoHS
Rozměry a hmotnost
Rozměry: 300 x 170 x 163 mm (11.8 x 6.7 x 6.4 in.)
Hmotnost: 4 kg (8.8 lb)
Podporované operační systémy
Windows 11, Windows 10, Windows 8.1, Windows 7, Windows Server 2022, Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2008 R2, macOS, Linux (Ubuntu)
Obsažený software / ovladače
PaperStream IP Driver (TWAIN/TWAIN x64/ISIS), WIA Driver, Image Scanner Driver pro macOS (ICA), Image Scanner Driver pro Linux (SANE), PaperStream Capture, PaperStream ClickScan, Software Operation Panel, Error Recovery Guide, ABBYY FineReader pro ScanSnap™, Scanner Central Admin
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.