Gigaset C530 IP
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Telefon pro VoIP a pevnou linku a pro chytrou komunikaci
Gigaset C530 IP
• Telefon pro VoIP a pevnou linku až se 3 hovory zároveň
• Vynikající kvalita HDSP™ zvuku, i v režimu handsfree
• Přesun kontaktů z chytrého telefonu na DECT mobilní části pomocí aplikace Contacts Push
Chytrá komunikace
Nejlepší efektivní komunikace díky funkci VoIP: až 3 hovory zároveň s vynikajícím HDSP™ zvukem a online informace, např. ze sociálních médií, s telefonem pro VoIP a pevnou linku špičkové kvality. S online aplikací Contacts Push si navíc můžete nahrát kontakty z vašeho chytrého telefonu přímo na sluchátko.
- Až 6 SIP účtů různých poskytovatelů
- Přístup k sociálním sítím, například na Facebook
- 1,8" (32 x 38 mm) barevný TFT displej se 2 barevnými schématy na výběr
- Snadná personalizace vyzváněcích tónů, spořič displeje, zvukové profily
- Jednoduché a stylové rozhraní; barevné ikony a textové menu
- Velký adresář až na 200 záznamů s funkcí vyhledávání
- Dlouhá doba hovorů a pohotovostní doba až 14/320 hodin
Nová aplikace ContactsPush
Nahrávání telefonních kontaktů nebylo nikdy jednodušší!
Konečně rychlý a jednoduchý způsob nahrávání kontaktů na váš telefon pro VoIP a pevnou linku C530 IP: představujeme ContactsPush, bezplatnou online aplikaci Gigaset, která vám umožňuje nahrát kontakty přímo z vašeho chytrého telefonu. Několika kliknutími můžete nahrát kontakty z vašeho chytrého telefonu na vaše DECT sluchátka. Tomu se říká inovace!
Rozšiřte svou síť
Zůstaňte v kontaktu efektivně a po celém světě
Funkce VoIP vám umožní provést až 3 hovory zároveň - a tak nepotřebujete samostatné linky pro multitasking. Podle vašich potřeb můžete snadno přecházet z internetových hovorů na pevnou linku. Můžete také přidat až 6 SIP účtů různých poskytovatelů a přes Gigaset.net volat zdarma na VoIP telefony Gigaset po celém světě. Máte také přístup k online informacím ze sociálních médií.
Ať už máte rádi cokoli
Snadná personalizace dělá z telefonování větší zábavu
Upravte si Gigaset C530 IP podle vaší libosti. Personalizace vyzváněcího tónu, spořiče displeje a zvukových profilů podle vašeho vkusu je rychlá a jednoduchá. Snadno ovladatelné designérské uživatelské rozhraní obsahuje barevné ikony a textové menu, které z procházení menu dělají opravdové potěšení.
Vždy něco navíc
Užijte si uživatelsky přátelské extra funkce, které všechno změní
Pomocí 1,8" (32 x 38 mm) barevného TFT displeje se telefon mnohem pohodlněji ovládá. Vyberte si ze dvou barevných schémat podle vašeho osobního vkusu. Adresář s kapacitou až 200 záznamů představuje snadný přístup ke jménům a číslům. VIP kontaktům můžete přiřadit speciální vyzváněcí tón a připomínku narozenin. Doba hovorů/pohotovostní doba je až 14/320 hodin.
Blízko s HDSP™ zvukem
Vynikající kvalita zvuku jako byste hovořili tváří v tvář
Při VoIP hovorech uslyšíte každé slovo v čirém zvuku v HDSP™ kvalitě. Vynikající audio zajišťuje přirozeně posílený zvuk tak, abyste se cítili blízko a osobně i při hovorech handsfree. S HDSP™ zvukem ostatně můžete očekávat dvojnásobnou kvalitu normálního telefonního hovoru.
ECO DECT: bez radiace
Ušetřete energii a zbytečné náklady
Energeticky účinné napájení znamená, že je Gigaset C530 IP šetrnější vůči životnímu prostředí. Jako všechny bezšňůrové telefony Gigaset také tento model variabilně snižuje vysílací výkon mezi sluchátkem a základnou v závislosti na jejich vzájemné vzdálenosti. Vysílací výkon základny Gigaset může také snížit o 80% - prostě zvolte režim ECO. Režim ECO Plus bez radiace navíc vypne vysílací výkon pokaždé, když je váš telefon v pohotovosti.
Více pohodlí kdekoli v domě
Přidejte si další plně funkční sluchátka
Ušetřete si zbytečný stres spojený s dobíháním telefonu. Místo toho prostě k základně připojte další sluchátko. K modelu Gigaset C530 IP můžete přidat až šest sluchátek - a tak můžete rozšířit vaši zónu pohybu podle vašich potřeb. A co víc: mezi sluchátky jsou možné interní hovory.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.