Gigaset PRO ION H

- 21%

ilustrační foto

Gigaset PRO ION H
Gigaset PRO ION H
Gigaset PRO ION H
Obj. číslo
3821689
OEM
S30852-H2970-R101
Výrobce
Gigaset
Věrnostní body: 84
4 hodnocení
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 142 Kč

1 687 Kč

1 394 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 687 Kč
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 687 Kč

2 142 Kč

1 394 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Gigaset PRO ION H

EAN: 4250366862989

Úvod

Gigaset ION H přináší pohodlí DECT telefonu s kompatibilitou se stávajícími řešeními Unified Communications.

Kompatibilita

Podporuje Microsoft Teams, Zoom, softwarové telefony a UC řešení od SWYX a Unify Circuit.

Vlastnosti

HD kvalita zvuku, hands-free funkce, plug & play instalace a mikrofon optimalizovaný pro potlačení hluku.

Automatické přepínání režimu zvuku

Integrovaný senzor rozpozná potřebný audio režim a automaticky se přepne.

Šifrované připojení

DECT zajišťuje ochranu dat.

Flexibilita

Lze použít jako audio výstupní zařízení pro téměř všechny softwarové telefony a UC klienty na zařízeních založených na Linuxu, Windows a Mac OS.

DECT: Mobilní svoboda

Využívá DECT rozhraní pro neomezenou mobilitu s dosahem až 300 metrů.

Hygienické provedení

Odolný proti dezinfekci povrch splňuje nové hygienické standardy.

Specifikace

  • Baterie: Maximální výdrž baterie 14 hod.
  • Připojení: Bezdrátový, Konektor USB-C
  • Dosah DECT: Uvnitř až 50 m, Venku až 300 m
  • Rozměry: Sluchátko 137 mm x 51 mm x 27 mm, Nabíjecí kolébka 72 mm x 72 mm x 30 mm, USB DECT STICK 52 mm x 23 mm x 11 mm

Co je v krabici

  • 1x sluchátko
  • 1x kryt baterie
  • 1x nabíjecí kolébka
  • 1x USB-A-USB-C
  • 2x AAA baterie (NiMH)
  • Bezpečnostní leták

Parametry

Typ telefonu
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28927 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.