Gigaset SL450 Black
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Gigaset SL450
Perfektní telefon
• bezšňůrový telefon s kompaktním sluchátkem, sluchátko s hliníkovým rámem
• velký barevný TFT displej (2,4“)
• extra velký adresář až na 500 záznamů (vCard), každý na 3 telefonní čísla
• excelentní akustika s audio profily, které lze rychle nastavit pomocí funkčních kláves
• Bluetooth 2.0 a micro-USB pro synchronizaci dat s PC
• režim handsfree ve vynikající, plně duplexní kvalitě
• připojení náhlavní soupravy pomocí Bluetooth 2.0 nebo kabelu
• zobrazení hovoru s obrázkem (Picture CLIP)
Kvalita zvuku
• pohodlný režim handsfree v plně duplexní kvalitě
- se samostatným reproduktorem ve sluchátku
- a 4 handsfree profily pro optimální adaptaci akustiky
• nastavitelné audio profily pro optimální adaptaci akustiky na lokální situaci s vlastním profilovým tlačítkem
• vynikající kvalita zvuku (HDSPTM - High Definition Sound Performance) pro VoIP hovory
• vyzváněcí tóny nastavitelné v pěti fázích
• 2,5mm konektor pro připojení náhlavní soupravy (mono)
• Bluetooth 2.0 pro připojení náhlavní soupravy (režim handsfree a handsfree profily)
Adresář a funkce vytáčení
• adresář až na 500 záznamů (vCard): jméno, příjmení, 3 telefonní čísla, e-mail, narozeniny, VIP melodie, fotografie pro Picture CLIP
• vyhledávání podle příjmení nebo jména
• přenos záznamů vCard na mobilní telefon / PC přes Bluetooth 2.0 nebo micro-USB
• příprava vytáčení (zadání čísla před zahájením samotného vytáčení) s možností opravy
• opětovné vytáčení posledních 20 čísel
• automatické opětovné vytáčení
• programovatelné klávesy rychlé volby (klávesy 2-9)
• proces vytáčení: tónová volba (DTMF), pulzní volba (DP)
• klávesa vytáčení (programovatelná doba flash)
Displej
• velký, podsvícený barevný TFT displej 50 x 38 mm (V x Š), úhlopříčka 63 mm (2,4“) 65.000 barev, 8 řádků, 240 x 320 pixelů
• podsvícení / nastavitelné barevné schéma displeje
- černé pozadí
- zářivé pozadí
• velký nastavitelný font pro seznamy volajících a adresář
• displej / spořič displeje
- analogové nebo digitální hodiny
- osobní obrázky
- prezentace s osobními obrázky
• v režimu spánku
- zobrazení data a času
- zobrazení síly signálu a stavu nabití baterie
- displejové klávesy pro rychlou volbu funkcí
• během hovoru: zobrazení doby trvání hovoru
Zobrazení a signalizace hovoru
• telefonním číslem nebo jménem (CLIP / CNIP)
• obrázkem volajícího (Picture CLIP)
• blikající klávesou na sluchátku a barevnou animací hovoru
• individuálním vyzváněcím tónem
- 22 melodií na sluchátku
- 5 úrovní hlasitosti / VYPNUTO / nastavitelné crescendo
• stahovatelné obrázky a vyzváněcí melodie pro sluchátko (např. *.bmp, *.mp3)
• individuální vyzváněcí tóny pro externí / interní volání
• režim den / noc: časovaná deaktivace vyzvánění s výjimkou VIP kontaktů
• potlačení anonymních hovorů: hovory bez čísla CLIP jsou zobrazeny pouze vizuálně nebo blokovány
• blokovací seznam na 15 čísel, možnost nastavení „Nevyzvánět“; pouze vizuální indikace hovoru nebo blokování hovoru
Klávesnice
• vysoce kvalitní podsvícená klávesnice
• podsvícení kláves lze zapnout a vypnout
• 2 nastavitelné displejové klávesy pro rychlý přístup k často používaným funkcím
• 5směrná navigační klávesa
• klávesa Přijmout a handsfree během hovoru bliká, v režimu handsfree se rozsvítí (zeleně)
• klávesa Ukončit / zapnout / vypnout (rozsvítí se červeně)
• podsvícená klávesa hovoru / handsfree
• klávesa pro nastavení audio profilů
• zámek klávesnice zapnutí / vypnutí přes klávesu #
• nastavitelný automatický zámek klávesnice
• klávesa vytáčení (programovatelná doba flash)
Menu
• pohodlné provázení menu v různých jazycích (D, GB, F, I, E, P, TR atd.)
• snadné ovládání pomocí barevných ikon, textového menu a displejových kláves
• zobrazení textu v různých barvách
Funkce textových zpráv
• automatická registrace v SMS centru (přednastavené „AnnyWay“ Materna a TCOM)
• odesílání textových zpráv až o 612 znaků
• paměť na 50 SMS
• odesílání textových zpráv na e-mailovou adresu
• převzetí telefonních čísel (vCard) v adresáři z textových zpráv
Připojení PC
Připojení k PC přes datový kabel prostřednictvím micro-USB na sluchátku (kabel není součástí balení) nebo přes Bluetooth 2.0
Software zdarma: Gigaset QuickSync pro Microsoft nebo Mac
• synchronizace adresáře s MS Outlook a MAC
• media pool:
- pro ukládání obrázků pro Picture CLIP a spořiče displeje (*.bmp, *.jpg, *.gif)
formáty: CLIP obrázky: 172 x 240 pixelů
spořič displeje: 240 x 320 pixelů
- melodie / zvuky pro osobní vyzvánění (*.wma, *.mp3, *.wav)
- kapacita paměti pro obrázky / melodie: 3 MB
• rozhraní CTI: vytáčení / zobrazení hovoru na PC v MS Outlook
• synchronizace cloudu s Google
Požadavky na systém: operační systém Windows Vista (32 bit a 64 bit), Windows 7 (32 bit a 64 bit), Windows 8/8.1 (32 bit a 64 bit) a Microsoft Internet Explorer 5.5 nebo novější nebo Mac OS X 10.10 Yosemite, 10.9, 10.8, 10.7
Další funkce
• plug-and-play - velmi snadná instalace: rozbalte, zapojte a volejte (sluchátko registrováno ex works)
• kalendář s měsíčním přehledem a organizérem na 30 schůzek s textem a samostatným vyzváněcím tónem
• připomínka narozenin pro každý záznam v adresáři
• funkce budíku s nastavitelnou melodií a opakovaným buzením
• dětská chůvička s funkcí interkomu
- na externí přístroj, např. mobilní telefon
- na interní přístroj, např. další sluchátko
• funkce přímého hovoru (dětský hovor): výběr telefonního čísla stisknutím jakékoli klávesy
• upravitelný název sluchátka
• podpora funkcí síťového výkonu, např. přesměrování hovoru, čekání hovoru atd.
• varovný tón, pokud se uživatel dostane mimo dosah systému
Funkce při používání více sluchátek
• bezplatné interní hovory
• 2 hovory zároveň (1 externí a 1 interní mezi 2 sluchátky)
• přenos adresáře mezi sluchátky
• interní volání na všechna nebo vybraná sluchátka
• přesměrování hovoru na jiné sluchátko s funkcí vytáčení / zpětného hovoru
• 3stranná konference (1 externí a 2 interní účastníci)
• přepnutí na externí hovor (nastavitelné)
• simultánní vyzvánění všech sluchátek u externích hovorů
ECO DECT
• automatické snížení vysílacího výkonu v závislosti na vzdálenosti mezi sluchátkem a základnou
• bez radiace v pohotovostním režimu, i když se používá několik sluchátek, pokud všechna přihlášená sluchátka podporují ECO DECT
• nízká spotřeba energie díky energeticky úsporným plug-in adaptérům
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.