GPS NAVIGACE NAVITEL E700 NAVITEL
2 269 Kč
1 875 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GPS Navigace NAVITEL E700 NAVITEL
Popis produktu
Vybavte se na cesty spolehlivou GPS automobilovou navigací NAVITEL E700. S touto navigací se na cestách neztratíte.
Mapy a aktualizace
Disponuje mapami 43 evropských zemí, včetně Ruska, Ukrajiny a Běloruska. Navíc nabízí doživotní aktualizace zdarma až 4x ročně.
Displej a paměť
7" displej (16: 9) s rozlišením 800 * 480 vám poskytne jasný a přehledný obraz. Flash paměť 8GB a slot pro microSD/SDHC karty nabízí dostatek místa pro ukládání dat.
Procesor a plánování trasy
Moderní, vysokorychlostní procesor ARM Cortex A7 800 MHz zaručuje rychlé zpracování dat. Pokročilé plánování trasy přes neomezené množství průjezdných bodů.
Nastavení trasy a režimy
- Možnosti nastavení trasy pro: pěší, jízdní kolo, motocykl, auto, nákladní auto
- Automatický denní a noční režim
Jazyky a asistent jízdních pruhů
Menu a hlasové povely v mnoha jazycích (přes 30 jazyků včetně češtiny a slovenštiny). Asistent jízdních pruhů - pokyny před manévrem.
Technické specifikace
- OS: Windows CE 6.0
- CPU: Cortex A7, 800 MHz
- RAM: 256 MB DDR3
- Flash: 8 GB
- Displej: 7" TFT dotykový
- Rozlišení: 800 x 480 pixelů
- Rozhraní: micro SD slot (až 32 GB), mini USB 2.0, Audio Jack 3.5 mm
- Rozměry zařízení: šířka 17.5 cm, výška 11 cm, hloubka 1.3 cm
Obsah balení
- Navigace NAVITEL E700
- Držák do auta se stylusem
- Adaptér do auta 12/24 V
- Kabel USB (pro aktualizace)
- Ochranné pouzdro
- Uživatelská příručka
- Záruční list
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.