Hama Premium M8, skartovačka, micro rez, 8 listov, stupeň utajenia P-4
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
skartovačka s krížovým micro rezom
- skartovanie 8 listov papiera DIN A4 (80 g/m2) naraz
- skartovanie plastových kariet cez otvor na papier
- rezanie papiera na mimoriadne malé kúsky, čo maximalizuje kapacitu koša
- vysoko kvalitné nože vyrobené z ocele si poradia aj so zošívacími sponkami
- automatický štart a stop: skartovanie sa spustí automaticky po vložení papieru do otvoru a ukončí sa automaticky po zoskartovaní papiera
- funkcia spätného chodu užitočná pre uvoľnenie zaseknutého papiera
- bezpečnostný mechanizmus zabraňuje spusteniu skartovania, ak je skartovacia hlava nesprávne nasadená na kôš na zoskartovaný papier
- bezpečnostné vypnutie chrániace pred prehriatím a preťažením
- kôš na zoskartovaný papier s okienkom pre kontrolu, aký plný je kôš
- LED kontrolka zapnutia
- LED kontrolka preťaženia
- LED kontrolka prehriatia
Informácia pre spotrebiteľov:
Norma DIN 66399:
Každá osoba, či už právnická alebo súkromná, je zodpovedná za ohľaduplné a bezpečné zničenie všetkých dôverných, osobných a citlivých údajov. Či už sa jedná o externé alebo vaše vlastné údaje, ktoré vyžadujú špeciálnu ochranu, odporúčame, aby ste dbali na to, aby sa tieto údaje nedostali do nesprávnych rúk. Skartovačky Hama vám v tomto spoľahlivo pomôžu.
Táto skartovačka zabezpečí ochranu údajov súkromných osôb.
Technické údaje:
- napájanie: 220 - 240 V ~
- kapacita koša (papier): 20 l
- max. šírka otvoru (papier): 225 mm
- max. šírka otvoru (plastové karty): 225 mm
- max. rýchlosť skartovania: 2 m/min.
- max. úroveň hluku: 70 dB
- max. nepretržitá prevádzka: 3 minúty
- oddychový čas: 30 minút
- max. výkon skartovania - hárky papiera (70 g/m2): 9
- max. výkon skartovania - hárky papiera (80 g/m2): 8
- veľkosť zoskartovaných kúskov (papier/plastové karty): 3x9 mm/ krížový micro rez
- skartuje: čipové karty/magnetické prúžky/papier/plastové karty
- úroveň ochrany: 3
- bezpečnostná úroveň (podľa DIN 32757): 3
- bezpečnostná úroveň (podľa DIN 66399): E-4/P-4/T-5
- rozmery (Š x H x V): 36 x 24,5 x 41 cm
- farba: čierna
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.