HP AIO ProOne 440G9 23.8NT i3-12100T, 8GB, 256GB M.2 NVMe, Intel HD, DP+HDMI IN, WiFi 6+BT, No ODD, 120W, Win11Home, 3y onsite
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP AIO ProOne 440G9 23.8NT i3-12100T
HP ProOne 440 All-in-One - kompaktní, výkonný a bezpečný.
Výkon a škálovatelnost
Procesor Intel Core™ i3-12100T. Výkon CPU dle PassMark 12 840.
Spolehlivé zabezpečení
HP Wolf Security pro firmy. Neustále aktivní hardwarová ochrana.
Produktivita a pohodlí
8 GB DDR4 3200 MHz paměti. 256 GB M.2 SSD PCIe NVMe disk.
Vysoká kvalita obrazu
Intel UHD 730 grafika. Antireflexní nedotykový IPS displej.
Specifikace
- Operační systém: Windows 11 Home 64-bit
- Čipová sada: Intel Q670
- Základní deska: Boggle24
- Maximální paměť: 64 GB
- Grafická karta: Intel UHD 730
- Monitor: Antireflexní nedotykový IPS displej 60,45 cm (23,8")
- Zvuk: Integrovaná zvuková karta Realtek ALC3252
- Web kamera: 5 MP výsuvná
- Síťové rozhraní: Intel I219LM 10/100/1000, WiFi 6 ax (2x2) s Bluetooth 5.2
Porty a konektory
- 1× USB-C 3.2 Gen 2
- 3× USB 3.2 Gen 2
- 2× USB 3.2 Gen 1
- 1× kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
- 1× RJ-45 (LAN)
Videokonektory
- 1× DisplayPort 1.4
- 1× HDMI 1.4 - vstup
- 1× HDMI 2.0 - výstup
Provedení a rozměry
HP ProOne 440 G9 je multifunkční zařízení v černé barvě. Rozměry produktu (š x h x v) jsou 53,93 × 22,5 × 37,9 ~ 50,9 cm. Hmotnost produktu je 7,3 kg.
Záruka
3 roky na místě (3 roky na místě IČ)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.