Innotrik konferenční kamera I-1200, 1080P HD
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Kamera I-1200HD vybavená technologií pro vysílání videa 1080p a 120° širokým pozorovacím úhlem, která je vhodná pro videokonference různých velikostí, ať už pro podnikání, jednání s klienty, školení, vzdělávání, spojení lékaře s pacientem, tele-medicínu, právní praxi, ale také rodinu, hraní her nebo zábavu.
Ovládání je jednoduché, nevyžaduje instalaci ovladače a pracuje na operačních systémech Microsoft a Apple. Je kompatibilní s běžným softwarem, jako je Zoom, Google Meet, Skype, Microsoft Teams, Cisco Webex a většina dalších.
Kamera 1080P HD je speciálně navržena pro vysoce kvalitní internetové videokonference, synchronizuje vysoké rozlišení v reálném čase. Díky čistě plynoucímu videozáznamu se budete cítit jako na skutečné konferenci, která přinese všem účastníkům vysoce kvalitní zážitek.
Její design a styl jsou krásné a robustní s tenkým elektrostatickým pískovaným kovovým pouzdrem s jemným červeným prstencem po obvodu vnějšího pouzdra. Struktura je opět kompaktní a robustní s nastavitelným úhlem natáčení. Lze ji umístit kdekoliv na monitor pomocí spony a lze ji také namontovat na zeď nebo postavit samostatně pomocí volitelného stojanu.
Stačí připojit I-1200 k počítači pomocí přiloženého USB kabelu, vybrat vstupní zařízení na počítači a můžete začít.
- Kamera 1080P HD s širokým úhlem záběru 120°
- Čistý a plynulý obraz videa
- Mechanicky nastavitelný objektiv
- Čočka objektivu lze nastavit vertikálně -30 až 30 stupňů a horizontálně -150 to 150 stupňů, což umožňuje flexibilní úhly fotografování v jakékoliv místnosti
- Technologie síťové kamery podporuje webové videokonference, jako je Zoom, Skype, Microsoft Teams, Google Hangouts a další
- Snadné ovládání. Není potřeba žádný ovladač, stačí připojit USB a volat
- Silný rámeček je vhodný pro různé velikosti a tloušťky obrazovky
- Možnost montáže na zeď nebo stojan
Specifikace
- System: Objektiv, Obrazový snímač, USB Ovladač rozhraní
- Velikost: 104 (D) x 139 (Š) x 124 (H) mm
- Hmotnost: 465 g
- Barva: Černá
- Rozhraní: USB 2.0
- Napájení : USB kabel (5V/500mA)
- Objektiv: 1 /2.8” Fixed Focus
- Úhel: 120°
- Snímač obrazu: Full HD CMOS
- Pohyb rozteče: ~30°~30°
- Horizontální pohyb: 150°~150°
- Video: 1920 x 1080p
- Rychlost přenosu obrazu: 30 FPs
- F-Number: 2.0
- Vzdálenost objektu: 30-300 cm
- OS: Windows 7,10 MAC OS 8.1+
- Certifikáty: CE, FCC
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.