Insta360 X3
13 990 Kč
11 292 Kč
9 332 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Insta360 X3: Úžasná 360° akční kamera
Revolutionální natáčení a postprodukce
Insta360 X3 vás přenese do nové éry natáčení a editace videa.
Neomezené natáčení
S touto kamerou můžete natáčet ve 360° bez omezení.
Úprava videa na dosah
Mobilní aplikace Insta360 vám umožní upravit video s lehkostí.
Vynikající obrazová kvalita
Insta360 X3 nabízí nejlepší obrazovou kvalitu mezi 360° akčními kamerami.
1” čipy s rozlišením 48 Mpx
Tyto čipy jsou navrženy pro zachycení dokonalých detailů za všech světelných podmínek.
Režim Active HDR
Tento režim odhalí detaily, které by jiné kamery nemohly zachytit.
Zachycení epických momentů
Insta360 X3 dokáže zachytit neuvěřitelné záběry v rozlišení až 5.7K@30 fps.
Režimy Me a Bullet Time
Tyto režimy umožňují natáčet selfie videa v 4K při 60 fps a zpomalit čas až na 3K@180 fps.
Časosběrná videa a fotografie
S Insta360 X3 můžete vytvářet úchvatná časosběrná videa a fotografie.
Časosběrná videa v 8K
Tyto videa nechají vyniknout dynamické proměny krajiny nebo městských panoramat.
Detailní fotografie s rozlišením 72 Mpx
Tyto fotografie můžete uvést do pohybu díky funkci Photo Animator.
Stabilizace a sledování
Insta360 X3 nabízí špičkovou stabilizaci a sledování objektů.
Stabilizace Flowstate
Tato stabilizace se postará o perfektně stabilní záběry za všech podmínek.
Funkce Deep Track
Tato funkce dokáže rozeznávat lidi, zvířata, auta a další předměty.
Vodotěsnost a odolnost
Insta360 X3 je připravena na vodní sporty a další náročné podmínky.
Umělá inteligence pro editaci videa
Aplikace Insta360 využívá umělou inteligenci pro úpravu vašich videí.
Obsah balení
- 1x akční kamera Insta360 X3
- 1x USB-A – USB-C nabíjecí kabel
- 1x ochranné pouzdro pro kameru
- 1x návod pro rychlý start
- 1x hadřík z mikrovlákna
Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.