Intelino Smart Train – Chytrý nabíjecí elektrický vláček s dráhou
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Intelino Smart Train – Chytrý nabíjecí elektrický vláček s dráhou
Intelino je klasická lokomotiva s vagońky, ale znovu od základu vynalezená.
Je jednoduchý, ale sofistikovaný. Futuristický design zastřešuje výkonné funkce a obrovský rozsah interaktivity. Zkrátka je to nejchytřejší vláček, jaký kdo kdy postavil.
Elektrický vláček – znovu vynalezený
Vláčkodráha Intelino je připraven ke hře hned po vybalení. Sestavte koleje, připojte vagónek a vyšlete vláček na dráhu. Hraní dětem zpříjemní i možnost jezdit s Intelinem po klasických dřevěných vláčkodrahách.
Důvtipná zábava pro děti i dospělé
Ovládání lokomotivy a vagónku je maximálně zjednodušené a intuitivní. Nemusíte hledat žádná tlačítka ani myslet na vypnutí, aby se nevybila baterie. Intelino stačí jen položit a gestem ruky rozjet.
Shrnutí vlastností
- Robustní a odolná skořepina z ABS a polykarbonátu
- Na jedno nabití vydrží více než 100 minut provozu
- Multifunkční tlačítko zapne a vypne motor a ovládá další funkce
- Barevná LED světla lze ovládat pomocí doprovodné aplikace
- Vysokorychlostní DC motor pohání vlak v obou směrech
- Jezdí také na většině dřevěných kolejnic (například Ikea, Brio, Woody apod.)
Technická specifikace
- Motor pohání 32-bit procesor ARM
- Bezdrátové ovládání na 9 metrů pomocí Bluetooth Smart 4.2
- Tříosý akcelerometr
- Odolná sestava převodovky s mechanismem elektromagnetické spojky
- Nejvyšší rychlost 80 cm/sec
- Li-Po dobíjecí baterie (micro USB port v zadní části lokomotivy)
- Dobíjení přes USB – micro USB kabel
Co najdete v krabici?
- J-1 smart lokomotiva
- J-1 vagón
- 20 kusů různě tvarovaných kolejnic
- 40 barevných lamel
- Karta s přehledem kódů
- USB – micro USB kabel (součástí balení)
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.