LENOVO NTB ThinkPad L14 AMD G1 - Ryzen 5 4500U@2.3GHz, 14" FHD, 8GB, 256SSD, HDMI, IR+HDcam, W10P, 3r onsite
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Produkt: ThinkPad L14
Part Number: 20U50039CK
VÝKON | |
---|---|
Procesor | AMD Ryzen 5 4500U (6C / 6T, 2.3 / 4.0GHz, 3MB L2 / 8MB L3) |
Grafická Karta | Integrated AMD Radeon Graphics |
Chipset | AMD SoC Platform |
Paměť | 1x 8GB SO-DIMM DDR4-3200 |
Paměťové sloty | 2x DDR4 SO-DIMM sloty, dual-channel kompatibilní |
Max. Paměť | Až 64GB DDR4-3200 |
Úložiště | 256GB SSD M.2 2280 PCIe 3.0x4 NVMe Opal2 |
Podporovaná Úložiště | Jeden disk, 1x M.2 2280 SSD or 1x M.2 2242 SSD • M.2 2280 SSD až 1TB • M.2 2242 SSD až 512GB |
Čtečka Karet | Čtečka MicroSD |
Optická Mechanika | Ne |
Audio Chip | High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 codec |
Reproduktory | Stereo reproduktory, 2W x2, Dolby Audio |
Kamera | 720p + IR s ThinkShutter |
Mikrofon | 2x |
Baterie | Integrovaná 45Wh |
Max. výdrž na baterii | MobileMark 2014: 14.36 hr MobileMark 2018: 10.7 hr JEITA 2.0: 15.7 hr |
Napájecí Adaptér | 65W USB-C |
DESIGN | |
Displej | 14" FHD (1920x1080) IPS 250nits Anti-glare |
Dotyková obrazovka | Ne |
Klávesnice | Podsvícená, CZ/SK |
Barva | Černá |
Materiál | PC + ABS (kryt), PC + ABS (tělo) |
Rozměry (ŠxHxV) | 331 x 235 x 20.4 mm (13.03 x 9.25 x 0.80 inches) |
Hmotnost | 1.61 kg (3.56 lbs) |
SOFTWARE | |
Operační systém | Windows 10 Pro 64, CZ/SK/ENG |
Dodávaný software | Ne |
KONEKTIVITA | |
Ethernet | 100/1000M |
WLAN + Bluetooth | Realtek RTL8852AE 11ax, 2x2 + BT5.1 |
WWAN | WWAN Rozšířitelné |
SIM Karta | Ne |
NFC | Ne |
Standardní porty | 1x dokovací konektor 1x USB-C 3.2 Gen 1 (podpora přenosu dat, Power Delivery and DisplayPort 1.2) 1x Ethernet (RJ-45) 1x USB 3.2 Gen 1 1x USB 3.2 Gen 1 (Stále napájen) 1x USB-C 3.2 Gen 2 (podpora přenosu dat, Power Delivery and DisplayPort 1.2) 1x HDMI 1.4b 1x sluchátka / mikrofon combo jack (3.5mm) 1x čtečka karet microSD |
Volitelné Porty | 1x Čtečka SmartCard 1x Nano-SIM card slot (WWAN modely) |
ZABEZPEČENÍ A SOUKROMÍ | |
Čtečka SmartCard | Ano |
Bezpečnostní Chip | Diskrétní TPM 2.0 |
Čtečka otisků prstů | Styl dotyku |
Fyzický zámek | Kensington Security Slot |
Další zabezpečení | IR kamera pro Windows Hello Záslepka kamery |
SERVIS | |
Základní záruka | 1 rok v servise |
Zahrnutý Upgrade | 3 roky Onsite, upgrade z 1 rok v servise (5WS0A14086) |
CERTIFIKACE | |
Zelená certifikace | ENERGY STAR 8.0 TCO EPEAT Gold RoHS compliant |
Mil-Spec Testy | MIL-STD-810G military test - prošlo |
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.