LENOVO NTB Thinkpad X13 G3 - i7-1260P, 13.3" WUXGA Touch, 16GB, 1TBSSD, 5G, IRcam, W11P
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Popis a parametry
Produkt: ThinkPad X13 Gen3
Part Number: 21BN002QCK
VÝKON | |
---|---|
Procesor | Intel Core i7-1260P, 12C (4P + 8E) / 16T, P-core 2.1 / 4.7GHz, E-core 1.5 / 3.4GHz, 18MB |
Grafická Karta | Integrated Intel Iris Xe Graphics |
Chipset | Intel SoC Platform |
Paměť | 16GB Soldered LPDDR5-4800 |
Paměťové sloty | Paměť připájená na základní desku, žádné sloty, podpora dvou kanálů |
Max. Paměť | 16GB soldered paměť, nelze rozšířit |
Úložiště | 1TB SSD M.2 2280 PCIe 4.0x4 Performance NVMe Opal2 |
Podporovaná Úložiště | 1x disk, až 2TB M.2 2280 SSD |
Optická Mechanika | Ne |
Audio Chip | High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 codec |
Reproduktory | Stereo reproduktory, 2W x2, Dolby Audio |
Kamera | 1080p + IR s krytkou kamery |
Mikrofon | 2x |
Baterie | Integrovaná 54.7Wh |
Max. výdrž na baterii | MobileMark 2018: 11.8 hr JEITA 2.0: 19.8 hr |
Napájecí Adaptér | 65W USB-C |
DESIGN | |
Displej | 13.3" WUXGA (1920x1200) IPS 300nits Anti-glare, Touch |
Dotyková obrazovka | 10-bodové vícedotykové ovládání |
Klávesnice | Podsvícená, CZ/SK |
Barva | Černá |
Materiál | PPS (kryt), Hliník (tělo) |
Péro | Ne |
Rozměry (ŠxHxV) | 305.8 x 217.56 x 18.10 mm (12.04 x 8.57 x 0.71 inches) |
Hmotnost | od 1.29 kg (2.85 lbs) |
SOFTWARE | |
Operační systém | Windows 11 Pro 64, CZ/SK/ENG |
Dodávaný software | Intel Connectivity Performance Suite |
KONEKTIVITA | |
Ethernet | Ne |
WLAN + Bluetooth | Intel AX211 Wi-Fi 6E, 2x2 + BT5.2 |
WWAN | Fibocom FM350-GL (5G) |
SIM Karta | Ne |
NFC | Ne |
Standardní porty | • 2x Thunderbolt 4 / USB4 40Gbps (podpora přenosu dat, Power Delivery 3.0 and DisplayPort 1.4a) • 1x USB 3.2 Gen 1 • 1x sluchátka / mikrofon combo jack (3.5mm) • 1x HDMI, až 4K/60Hz • 1x USB 3.2 Gen 1 (Stále napájený) |
Volitelné Porty | • 1x Smart card reader • 1x Nano-SIM card slot (WWAN modely) |
ZABEZPEČENÍ A SOUKROMÍ | |
Čtečka SmartCard | Čtečka SmartCard |
Bezpečnostní Chip | Diskrétní TPM 2.0 |
Čtečka otisků prstů | Styl Dotyku, Match-on-Chip |
Fyzický zámek | Kensington Security Slot |
Další zabezpečení | IR kamera pro Windows Hello Záslepka kamery Mirametrix Glance |
SERVIS | |
Základní záruka | 3 roky v servise |
Zahrnutý Upgrade | 3 roky Onsite upgrade z 3 roky v servise (5WS0E97271) + 1 rok Premier Onsite |
CERTIFIKACE | |
Zelená certifikace | EPEAT Gold ENERGY STAR 8.0 ErP Lot 3 TCO Certified 9.0 RoHS compliant |
Mil-Spec Testy | MIL-STD-810H military test - prošlo |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.