Logitech SWYTCH pro RALLY, MeetUp, GROUP i jiné USB konferenční kamery
21 995 Kč
21 610 Kč
17 860 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech SWYTCH pro konferenční místnosti
Logitech SWYTCH je inovativní zařízení s technologií DisplayLink Plug-and-Display. S pomocí jediného kabelu můžete připojit notebook ke konferenční kameře a displeji v místnosti.
Flexibilní řešení pro místnosti
SWYTCH umožňuje implementovat videokonferenční řešení od poskytovatelů, jako je Microsoft nebo Zoom. Zároveň umožňuje lidem využívat konferenční místnosti i s jinými obrazovými službami.
Jednoduché připojení
Chcete-li hostovat nebo se připojit k videokonferenci, jednoduše připojte ikonický konektor Swytch k libovolnému notebooku s porty USB 3.0 nebo vyššími typu A nebo typu C. Žádné klíče dongle, rozbočovače ani porty HDMI nejsou zapotřebí.
Technické parametry
- Výška rozbočovače Swytch: 27,4 mm
- Šířka rozbočovače Swytch: 164 mm
- Hloubka rozbočovače Swytch: 90 mm
- Výška zařízení Swytch Extender: 27,4 mm
- Šířka zařízení Swytch Extender: 120 mm
- Hloubka zařízení Swytch Extender: 120 mm
- Maximální rozlišení a snímkovací frekvence, displej: 4K/60 fps
- Maximální rozlišení a snímkovací frekvence, kamera: 4K/30 fps
- Audio notebooku pro lokální sdílení: Ano
- Audio notebooku pro online konference: Ano (se službami s podporou sdílení obsahu včetně systémového zvuku)
Kompatibilita
SWYTCH je kompatibilní s konferenčními kamerami připojovanými prostřednictvím USB, mimo jiné Logitech Rally, MeetUp a GROUP. Je také kompatibilní s řešeními pro místnosti jako Microsoft Teams Rooms, Zoom Rooms a dalšími, které využívají konferenční kamery připojené přes USB a displeje připojené přes HDMI.
Systémové požadavky
- Zařízení konferenční místnosti: Displej se vstupem HDMI, Konferenční kamery USB s hlasitým odposlechem
- Notebooky: Port USB 3.0 (typ A nebo typ C), USB napájení (až 60 wattů) pro kompatibilní notebooky s nabíjením prostřednictvím USB typu C
- Operační systémy: s ovladačem DisplayLink Plug and Display™, mimo jiné Windows® 10, macOS 10.15 a novější, a Chrome OS™ 75 nebo novější.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.