Neno Gato 2 chůvička

- 6%

ilustrační foto

Neno Gato 2 chůvička
Neno Gato 2 chůvička
Neno Gato 2 chůvička
Neno Gato 2 chůvička
Neno Gato 2 chůvička
Neno Gato 2 chůvička
Neno Gato 2 chůvička
Neno Gato 2 chůvička
Obj. číslo
32103897
OEM
NEN-MAM-NN006
Výrobce
NENO
Věrnostní body: 101
0 hodnocení
Skladem 4 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 144 Kč

2 025 Kč

1 674 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 989 Kč
Skladem 4 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 025 Kč

2 144 Kč

1 674 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Neno Gato 2 chůvička

EAN: 5902479673110

Funkce a výhody

S Neno Gato 2 je sledování vašeho dítěte snadné a pohodlné.

  • Noční režim: S infračervenými LED pro sledování i v tmě.
  • Hlasová komunikace: Slyšte vše, co se děje v dětském pokoji.
  • Bezdrátová technologie: Sledujte své dítě kdekoliv v domě.
  • Vestavěná dobíjecí baterie: Přijímač můžete mít stále u sebe.
  • 2palcový displej: Pro snadné sledování vašeho miminka.
  • Přehrávání ukolébavek: Osm melodií pro klidný spánek vašeho dítěte.
  • Režim Vox: Šetrný k baterii, probudí se, když zaznamená hluk.
  • Sledování teploty: Zjistěte, zda je v dětském pokoji příliš horko nebo zima.

Specifikace

  • Display: 2 inches
  • Power supply: DC 5V 1A
  • Signal range: up to 260 m (outside), up to 50 m (inside)
  • Camera viewing angle: 70 °
  • Built-in rechargeable battery: (receiver) 750 mAh
  • Frequency range: 2400-2483.5 MHz 17dBm
  • Night mode: up to 5 m
  • Working temperature: –10 – 50 ° C
  • Dimensions: (receiver) 62x126x24 mm, (camera) 62x110x60 mm
  • Weight: 94 g receiver, 67 g camera
  • Box dimensions: 142x174x67 mm

Galerie

Parametry

Druh zboží
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28961 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.