PC hra The Sims 4 Život na venkově

- 52%

ilustrační foto

PC hra The Sims 4 Život na venkově
Obj. číslo
31078003
OEM
1083336
Výrobce
Electronic Arts
Věrnostní body: 23
0 hodnocení
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

992 Kč

478 Kč

395 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 478 Kč
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

478 Kč

992 Kč

395 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Vychutnávejte si poklidné kouzlo rozšíření The Sims 4 Život na venkově* se zvířecími kamarády, jídlem z vlastní zahrádky a komunitou, která drží hezky při sobě. Uvařte doma rodině z těch nejčerstvějších přísad. Prozkoumejte lesy a spřátelte se s tamními obyvateli nebo se pusťte do sbírání bobulí a hub. Případně vyrazte do města a seznamte se s místními. Ať už Simíci objímají krávy, přátelí se s kuřaty (či si z nich dělají nepřátele) nebo pěstují největší zeleninu široko daleko, venkov prostě oplývá novými zážitky a novými možnostmi, jak žít v harmonii s okolním světem.

Chovejte zvířata a spřátelte se s nimi

Krávy budou poskytovat čerstvé (a ochucené!) mléko celé rodině a slípky budou v kurníku snášet vejce. Získávejte lamí vlnu a dále ji zpracovávejte, ale dávejte si pozor na nezbedné lišky – ty malé otravy totiž mají moc rády vejce! V lese se poohlédněte po králíčcích a ptactvu, abyste získali jejich důvěru. Ta vám přinese občasné dárky a pomoc na zahrádce.

Živte se hospodařením

Proměňte vaření a zahradničení v zábavu pro celou rodinu. Nové recepty a pozemkové výzvy vyžadují čerstvé přísady na každé jídlo. Simíci si mohou pěstovat vlastní úrodu, zajít si nakoupit na vesnický trh nebo sbírat jídlo v lese – čerstvá úroda je každopádně nejlepší! Co takhle nějaká ta výzva? Zkuste vypěstovat přerostlou úrodu a zúčastněte se soutěže na finchwickském trhu.

Přijměte vesnický způsob života

Henford nad Bagley je pohodová vesnička, kde se všichni znají. Tak si sbalte piknikový košík a kruh na vyšívání a vyrazte do hospůdky Trpasličí náruč, kde si můžete po dlouhém dni trochu dáchnout mezi místními. Získejte jedinečné dárky a vyptejte se sousedů na historii městečka nebo se zúčastněte finchwickského trhu, kde se můžete pochlubit prvotřídní dojnicí nebo slípkou.

*VYŽADUJE HRU THE SIMS 4 (PRODÁVÁ SE SAMOSTATNĚ) A VŠECHNY HERNÍ AKTUALIZACE. VIZ MINIMÁLNÍ SYSTÉMOVÉ POŽADAVKY BALÍČKU.

Parametry

Pro zařízení
Žánr
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29673 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.