PHILIPS BHS752/00 Žehlička na vlasy
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Popis a parametry
PHILIPS BHS752/00 Žehlička na vlasy

EAN produktu: 8710103974178
Ochrana a styling vlasů s PHILIPS BHS752/00
Technologie ThermoShield chrání vlasy před poškozením teplem.
Minerální ionty snižují poškození UV zářením.
Žehlička nabízí o 50% rychlejší žehlení vlasů.
Technologie ThermoShield
Perfektní styling od kořínků až ke konečkům.
Minerální ionizace
Snížení negativního dopadu UV záření na vlasy.
Rychlé a efektivní žehlení
Hladké žehlící destičky pro snadné a rychlé žehlení.
Lesklé vlasy bez krepatění
Nabité záporné ionty pro hladký, lesklý účes bez zacuchání.
Plovoucí destičky pro šetrnou úpravu vlasů
O 35% hladší plovoucí destičky pro dokonalý výsledek stylingu.
Keramické destičky napuštěné arganovým olejem
Snadný a rychlý styling s hedvábně hladkými vlasy.
Různé styly s PHILIPS BHS752/00
Od uhlazených a elegantně rovných vlasů, přes ležérní vlny, po svůdné lokny.
Rozsah teplot
Teploty od 120 °C do 230 °C pro dlouhodobé výsledky.
Destičky o délce 105 mm
Snadné a rychlé vyžehlení vlasů s delšími destičkami.
Snadná obsluha
Inovativní a snadno čitelný displej na zobrazení teploty.
Tlačítko stylingu pro rychlé nastavení teploty.
Chladný konec pro snadnější a bezpečnější použití.
Rychlá doba zahřívání, připraveno k použití za 30 sekund.
Technické údaje
- Tepluvzdorné rolovací pouzdro
- Délka kabelu: 2 m
- Napětí: 110–240 V
- Doba nahřátí: 30 s
- Rozměry destičky: 25 × 105 mm
- Nastavení teploty: 12
- Stylingová teplota: 120–230 °C
- Automatické vypnutí: Ano, po 30 minutách
- Barva: Metalická tmavě fialová
Design a funkce
- Otočný kabel
- Indikátor připravenosti k použití
- Materiál destiček: Keramické napuštěné arganovým olejem
- Háček na zavěšení
- Zámek destiček
- Displej LED
Servis a pečující technologie
- 2letá celosvětová záruka
- Ionizační péče
- Plovoucí destičky

Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.