PHILIPS Sana Nástěnné svítidlo, Hue White and color, 230V, 1x20W integr.LED, Černá

- 11%

ilustrační foto

PHILIPS Sana Nástěnné svítidlo, Hue White and color, 230V, 1x20W integr.LED, Černá
PHILIPS Sana Nástěnné svítidlo, Hue White and color, 230V, 1x20W integr.LED, Černá
PHILIPS Sana Nástěnné svítidlo, Hue White and color, 230V, 1x20W integr.LED, Černá
PHILIPS Sana Nástěnné svítidlo, Hue White and color, 230V, 1x20W integr.LED, Černá
PHILIPS Sana Nástěnné svítidlo, Hue White and color, 230V, 1x20W integr.LED, Černá
PHILIPS Sana Nástěnné svítidlo, Hue White and color, 230V, 1x20W integr.LED, Černá
PHILIPS Sana Nástěnné svítidlo, Hue White and color, 230V, 1x20W integr.LED, Černá
PHILIPS Sana Nástěnné svítidlo, Hue White and color, 230V, 1x20W integr.LED, Černá
PHILIPS Sana Nástěnné svítidlo, Hue White and color, 230V, 1x20W integr.LED, Černá
Obj. číslo
31122307
OEM
915005871701
Výrobce
Philips
Věrnostní body: 207
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Uvolněte se, čtěte si, soustřeďte se a dobijte energii díky světelným schématům

Světlo ovlivňuje naši náladu a chování. Světla Philips Hue vám pomáhají přeměnit každodenní návyky na něco, co vás baví. Vynechejte ranní kávu a připravte se na den s pomocí chladného, jasně bílého denního světla, které vám vlije energii do žil, rozproudí vaši mysl a povzbudí vás. Udržte svou pozornost pomocí dokonale vyladěného jasně bílého světla. Nebo si dejte nohy nahoru a relaxujte při měkké záři bílého světla pro perfektní závěr dne.

Ztlumení bez nutnosti instalace

Vyzkoušejte garantované jemné ztlumení světla se systémem Philips Hue. Ani příliš zářivé, ani příliš tmavé - přesně podle vašich představ. Obejdete se bez kabelů, elektrikáře a náročné montáže.

Vytvořte si své prostředí s osvětlením v barvě od hřejivé bílé po chladné denní světlo

Kdykoli si vytvořte tu správnou atmosféru a zkrášlete si domov bílým světlem s rozsahem od teplých po chladné tóny. Užijte si v průběhu roku různé styly osvětlení, například jasné bílé světlo připomínající jarní vánek, teplé bílé světlo evokující letní slunce nebo zimní ledově chladné denní světlo.

Chytré ovládání doma i mimo domov

Pomocí aplikací Philips Hue pro systémy iOS a Android můžete světla ovládat dálkově, bez ohledu na to, kde se nacházíte. Zkontrolujte, jestli jste nezapomněli při odchodu z domova zhasnout, a rozsviťte, když zůstanete dlouho v práci. Tato funkce vyžaduje propojení s můstkem Philips Hue.

Ovládejte světla podle svých představ

Připojte svá světla Philips Hue k můstku a pusťte se do nekonečného objevování nových možností. Ovládejte světla z chytrého telefonu nebo tabletu prostřednictvím aplikace Philips Hue nebo doplňte do systému spínací prvky, které budou světla aktivovat. Vychutnejte si osvětlení Philips Hue naplno díky časovačům, upozorněním, výstrahám a dalším funkcím. Philips Hue funguje i s technologiemi Amazon Alexa, Apple Homekit a Google Home, které vám umožní ovládat světla hlasem.

Buďte kreativní díky 16 milionům barev

Pohrávejte si se světlem a vyberte si z 16 milionů barev, aby se ihned proměnil vzhled a atmosféra místnosti. Nastavte scénu bez úsilí jedním stisknutím tlačítka. Použijte oblíbenou fotku a znovu oživte tuto vzácnou chvíli záplavami světla. Uložte si své oblíbené nastavení osvětlení a znovu ho vyvolejte, kdykoli budete chtít, klepnutím prstu.

Synchronizujte světlo s hudbou a filmy

Rozšiřte zážitek ze sledování televize na celou místnost nebo synchronizujte světlo se svou oblíbenou hudbou a sledujte, jak reaguje na rytmus. Stáhněte si aplikace od jiných výrobců a objevte skvělé věci, které vám osvětlení Philips Hue nabízí.

Vyžaduje Philips Hue Bridge

Připojte světla Philips Hue k můstku, abyste je mohli ovládat z chytrého telefonu nebo tabletu pomocí aplikace Philips Hue.

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29053 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.