Pokladna Conto Mobile s terminálem V1s
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Pokladna Conto Mobile s terminálem V1s je nejlepší řešení pro všechny drobné živnostníky. Proč? Je 100% spolehlivá, jednoduchá na ovládání a má integrovanou termotiskárnu. Zkrátka kvalitní řešení za výbornou cenu.
Proč zvolit Conto Mobile s terminálem V1S?
- Spolehlivost za super cenu
Živnostníci si pokladnu Conto Mobile oblíbili pro nízké pořizovací náklady. Další velkou výhodou je, že na rozdíl od konkurenčních výrobků se u této pokladny neplatí žádné měsíční poplatky. Jakmile si jednou pokladnu koupíte, je vaše i s veškerými jejími daty (žádné posílání dat do společných úložišť vlastníka pokladního softwaru).
- Jednoduché ovládání
Pokladna má velký dotykový displej a ovládá se prstem. Takové ovládání je lidem přirozené. Proto práci s pokladnou zvládne každý, kdo někdy ovládal tablet nebo chytrý telefon. Položky na displeji si můžete libovolně modifikovat podle vašich potřeb, aby každé tlačítko bylo tam, kde má být a mělo barvu, kterou zvolíte.
- Kvalita zpracování
Pokladna je Conto Mobile pochází z české produkce a software je vyvinut českými vývojáři. Pokladní terminál je vyrobený z kvalitního, odolného plastu. Dominantu terminálu tvoří velký dotykový displej. Součástí pokladny je termotiskárna na tisk účtenek. Tisk je ostrý a nerozmazává se. Část terminálu, ze které se účtenka tiskne je opatřena speciálními kovovými zoubky, pro snadné odtržení účtenky. Výměna tiskového kotoučku je snadná a rychlá (pouhé vložení nového kotoučku do tiskárny).
- Vezměte si ji s sebou kamkoliv
pokladna Conto Mobile je unikátní pro svoje malé rozměry a nezávislost na vnějších podmínkách. Funguje kdekoliv a kdykoliv. Pokladnu je k internetu možné připojit jak pomocí bezdrátové sítě WiFi, tak pomocí mobilní sítě 3G. To ocení zejména živnostníci, kteří ve své profesi musí cestovat (řemeslníci, stánkaři apod.).
- Špičková zákaznická podpora
Software pokladny vyvíjel tým českých odborníků, který se pokladnami zabývá již téměř 20 let. Při vývoji byl kladen důraz především na přívětivou zákaznickou obsluhu a jednoduché nastavení. Pokud byste přesto měli problém s nastavením, naši odborníci vám telefonicky rádi pomohou.
Technické specifikace Pokladny Conto Mobile s terminálem V1. Pokladna je dodávána jako kompletní řešení. Skládá se z terminálu a aplikace.
Terminál Sunmi V1S
- Operační systém Android 6
- Procesor 1,3GHz
- Paměť 1GB RAM, 8GB ROM
- Displej LCD 5,5", rozlišení 1280x720 bodů
- Možnosti připojení
- 3G (GSM 900/1800, WCDMA 900/2100)
- Wi-Fi 802.11 b/g/n
- Bluetooth 4.0
- Baterie 5200mAh
- Rozhraní USB-C, slot na SIM, dokovací konektor
- Tisk termální 58mm, rychlost tisku 60mm/s, maximální průměr kotoučku 40mm
- Rozměry: 211 x 83 x 54mm
Aplikace „EET pokladna Conto Mobile“
- Propracovaná pokladní aplikace s EET funkcemi
- Snadná editace účtu (podporuje gesta)
- Fulltextové vyhledávání položek
- Prodej korunou, slevy na položku i na účet
- Různé druhy plateb (hotovost, karta, stravenky)
- Režim úhrada faktury v hotovosti (pro EET) s možností zadání čísla faktury, které se tiskne na dokladu
- Režim platby nepodléhající evidenci tržeb
- Podpora dárkových poukazů a zvláštních režimů EET
- Prodeje se ukládají přímo v databázi v zařízení (Vaše data nesdílíte nikomu jinému a máte je dostupná i bez připojení k internetu)
- Snadné nastavení přímo v aplikaci
- Import položek, skupin zboží a oddělení ze souboru
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.