Pokladna Conto Mobile s terminálem V1s

- 56%

ilustrační foto

Pokladna Conto Mobile s terminálem V1s
Pokladna Conto Mobile s terminálem V1s
Pokladna Conto Mobile s terminálem V1s
Pokladna Conto Mobile s terminálem V1s
Pokladna Conto Mobile s terminálem V1s
Pokladna Conto Mobile s terminálem V1s
Obj. číslo
33055429
OEM
QPE.COMSETV1S
Výrobce
Consulta
Věrnostní body: 186
3 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Pokladna Conto Mobile s terminálem V1s je nejlepší řešení pro všechny drobné živnostníky. Proč? Je 100% spolehlivá, jednoduchá na ovládání a má integrovanou termotiskárnu. Zkrátka kvalitní řešení za výbornou cenu.

Proč zvolit Conto Mobile s terminálem V1S?

  • Spolehlivost za super cenu

Živnostníci si pokladnu Conto Mobile oblíbili pro nízké pořizovací náklady. Další velkou výhodou je, že na rozdíl od konkurenčních výrobků se u této pokladny neplatí žádné měsíční poplatky. Jakmile si jednou pokladnu koupíte, je vaše i s veškerými jejími daty (žádné posílání dat do společných úložišť vlastníka pokladního softwaru).

  • Jednoduché ovládání

Pokladna má velký dotykový displej a ovládá se prstem. Takové ovládání je lidem přirozené. Proto práci s pokladnou zvládne každý, kdo někdy ovládal tablet nebo chytrý telefon. Položky na displeji si můžete libovolně modifikovat podle vašich potřeb, aby každé tlačítko bylo tam, kde má být a mělo barvu, kterou zvolíte.

  • Kvalita zpracování

Pokladna je Conto Mobile pochází z české produkce a software je vyvinut českými vývojáři. Pokladní terminál je vyrobený z kvalitního, odolného plastu. Dominantu terminálu tvoří velký dotykový displej. Součástí pokladny je termotiskárna na tisk účtenek. Tisk je ostrý a nerozmazává se. Část terminálu, ze které se účtenka tiskne je opatřena speciálními kovovými zoubky, pro snadné odtržení účtenky. Výměna tiskového kotoučku je snadná a rychlá (pouhé vložení nového kotoučku do tiskárny).

  • Vezměte si ji s sebou kamkoliv

pokladna Conto Mobile je unikátní pro svoje malé rozměry a nezávislost na vnějších podmínkách. Funguje kdekoliv a kdykoliv. Pokladnu je k internetu možné připojit jak pomocí bezdrátové sítě WiFi, tak pomocí mobilní sítě 3G. To ocení zejména živnostníci, kteří ve své profesi musí cestovat (řemeslníci, stánkaři apod.).

  • Špičková zákaznická podpora

Software pokladny vyvíjel tým českých odborníků, který se pokladnami zabývá již téměř 20 let. Při vývoji byl kladen důraz především na přívětivou zákaznickou obsluhu a jednoduché nastavení. Pokud byste přesto měli problém s nastavením, naši odborníci vám telefonicky rádi pomohou.

Technické specifikace Pokladny Conto Mobile s terminálem V1. Pokladna je dodávána jako kompletní řešení. Skládá se z terminálu a aplikace.

Terminál Sunmi V1S

  • Operační systém Android 6
  • Procesor 1,3GHz
  • Paměť 1GB RAM, 8GB ROM
  • Displej LCD 5,5", rozlišení 1280x720 bodů
  • Možnosti připojení
  • 3G (GSM 900/1800, WCDMA 900/2100)
  • Wi-Fi 802.11 b/g/n
  • Bluetooth 4.0
  • Baterie 5200mAh
  • Rozhraní USB-C, slot na SIM, dokovací konektor
  • Tisk termální 58mm, rychlost tisku 60mm/s, maximální průměr kotoučku 40mm
  • Rozměry: 211 x 83 x 54mm

Aplikace „EET pokladna Conto Mobile“

  • Propracovaná pokladní aplikace s EET funkcemi
  • Snadná editace účtu (podporuje gesta)
  • Fulltextové vyhledávání položek
  • Prodej korunou, slevy na položku i na účet
  • Různé druhy plateb (hotovost, karta, stravenky)
  • Režim úhrada faktury v hotovosti (pro EET) s možností zadání čísla faktury, které se tiskne na dokladu
  • Režim platby nepodléhající evidenci tržeb
  • Podpora dárkových poukazů a zvláštních režimů EET
  • Prodeje se ukládají přímo v databázi v zařízení (Vaše data nesdílíte nikomu jinému a máte je dostupná i bez připojení k internetu)
  • Snadné nastavení přímo v aplikaci
  • Import položek, skupin zboží a oddělení ze souboru

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28435 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.