POLY náhlavní souprava BLACKWIRE 3325 MS, USB-C, 3, 5 mm jack, stereo
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Ty pravé, které budete chtít nosit
Vaše sluchátka jsou… no, na hlavě. Celý den. Proč si nevybrat ty, které vypadají dobře, dobře sedí a zní dobře? Naše stylová řada Blackwire 3300, která byla vyvinuta s kvalitním zvukem, pro pohodlí a spolehlivosti, které jsou pro Poly typické, přináší nejlepší hodnotu ve své kategorii. Připojte se k jakémukoli zařízení rychle a snadno a vezměte si ho kamkoli s sebou.
Připojte se rychle a snadno
Jednoduchost jde ruku v ruce s flexibilitou. Jen připojte sluchátka pomocí USB s vaším oblíbeným zařízením. Robustní konstrukce poskytuje spolehlivost, na kterou se můžete spolehnout. Telefonujte v kanceláři nebo na cestách.
Vypadat dobře a cítit se dobře
Je snadné pochopit, proč všichni milují řadu Blackwire 3300. Elegantní moderní design vypadá stejně dobře, jako zní, takže ho budete chtít nosit - a vaše investice se vyplatí. Ostrý zvuk spojený s celodenním komfortem vám umožní snadno zvládnout jakýkoli hovor. Vyberte si sluchátka, za které vám celý tým poděkuje.
Získejte jeden pro každého
Myslíte si, že tato kombinace stylu a kvality je mimo dosah? Máme dobré zprávy. Řada Blackwire 3300 přichází s cenově dostupnou cenou, takže můžete investovat moudře, aniž byste utráceli více, než si můžete dovolit. Navíc se zakomponuje rychle a snadno - a je postaven pro potřeby podniku. Každý vyhraje.
Ať je to vaše
Přizpůsobte si náhlavní soupravu pomocí Poly Hub pro stolní počítače. Vyberte předvolbu jazyka, nastavení funkcí a aktualizujte své zařízení s nejnovějším firmwarem. A Poly Manager Pro poskytuje týmům IT vzdálenou správu, inventář headsetu a monitorování využití. Mějte vše pod kontrolou.
Vyrobeno pro kompatibilitu
Všechny náhlavní soupravy Poly USB a osobní hlasité telefony jsou kompatibilní s nejpopulárnějšími hlasovými platformami - prostě pracujeme. Řešení Poly poskytují vynikající kvalitu zvuku jak pro vás, tak pro ty na druhém konci hovoru - bez ohledu na výběr platformy.
Technické specifikace
- Připojení: PC skrze USB-C, k telefonům a tabletům skrze 3,5mm jack a k zařízením, která podporují USB-C
- Kompatilibita: Windows nebo Mac OS
- Frekvenční odezva audia na PC: Dynamické EQ optimalizované pro širokopásmové připojení k PC, hlasová telefonie do 6,8 kHz nebo pro multimédia 20 Hz až 20 KHz
- Citlivost reproduktoru: 94 dBSPL ± 4 dB
- Impedance reproduktoru: 32 ohm
- Velikost reproduktoru: 32 mm
- Ochrana sluchu: SoundGuard, akustický limit pro ochranu proti zvukům nad 118 dBA
- Technologie mikrofonu: Flexibilní mikrofon potlačující šum
- Frekvenční odezva mikrofonu: 100 Hz až 10 kHz optimalizováno pro širokopásmové připojení, k PC zvuk až 6,8 kHz
- Citlivost mikrofonu: -38 dBV/Pa ± 4 dB
- Váha: 130 g s ovladačem, 96 g pouze sluchátka (stereo)
- Ovládání hovoru: Zahájení/ukončení hovoru, hlasitost, ztlumení
- Ovládání hovoru: Kombinované tlačítko pro zahájení/ukončení hovoru, dedikované Microsoft Teams tlačítko, hlasitost, ztlumení
- Zvuková upozornění: Zvuková upozornění pro zapnutí a vypnutí ztlumení a maximální/minimální hlasitost
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.