SAMSUNG MT LED LCD Monitor 27\" ViewFinity 27A600UUUXEN-plochý, IPS, 2560x1440, 5ms, 75Hz, HDMI, DisplayPort, USB-C, Pivot
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Samsung MT LED LCD Monitor 27" ViewFinity 27A600UUUXEN
EAN: 8806090952630
Klíčové vlastnosti
- 27" všestranný monitor s IPS panelem
- Vysoké rozlišení QHD (2560 × 1440 px)
- Obnovovací frekvence 75 Hz a doba odezvy 5 ms
- Technologie AMD FreeSync, Flicker-Free, Low Blue Light
- Picture-by-Picture, Picture-in-Picture
- Flexibilní stojan s pivotem
- Konektory HDMI, DP, USB hub, USB-C, audio jack
Výjimečná kvalita obrazu
Monitor nabízí vynikající podání reálných barev díky IPS panelu s QHD rozlišením. Obraz je intenzivní a ostrý, barvy jsou dokonale živé.
Úleva pro oči
Technologie Flicker Free chrání vaše oči před neustálou únavou. Můžete delší dobu pracovat, hrát hry, sledovat filmy bez únava očí.
Technické parametry
- Úhlopříčka: 27"
- Typ panelu: IPS
- Rozlišení: 2560 × 1440
- Poměr stran: 16:9
- Obnovovací frekvence: 75 Hz
- Minimální doba odezvy: 5 ms
- Kontrast: 1 000:1
- Jas: 300 cd/m²
- Průměrná spotřeba: 19 W
- Zobrazovací úhly: Horizontálně / vertikálně: 178 ° / 178 °
- Výškově nastavitelný: Ano
- Pivot: Ano
- VESA kompatibilní: 100 × 100 mm
- FreeSync: Ano
- HDR: Ano, HDR10
- Blue Light Reduction: Ano
- Flicker reduction: Ano
- Obraz v obraze (PiP/PbP): Ano
- HDMI: Ano, verze 1.4 (1×)
- DisplayPort: Ano, verze 1.2 (1×)
- USB hub: 2× USB 2.0, 1× USB 3.0
- USB-C: Ano, 1× (90 W)
- Audio výstup: 1× 3,5mm jack
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.