Savo Original dezinfekce 1,2L

(ilustrační foto)

Savo Original dezinfekce 1,2L

Obj. číslo

511301030

Značka
Savo
Obsah
1,2L
Minimální prodejní množství
1
Věrnostní body
3

Hodnocení

12345
Skladem > 20 ks, ve středu u Vás

38 Kč

31 Kč bez DPH

Nakupte ještě za 1 499 Kč a máte dopravu zdarma.

Doprava zdarma

pro přihlášené zákazníky již od 749 Kč!

Doručení do 48 hodin

Jsme fakt rychlí

U nás máte čas

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

Odměníme Vás

Za každý nákup získáte věrnostní body

Parametry

  • Značka: Savo
  • Obsah: 1,2L
  • Minimální prodejní množství: 1
  • Věrnostní body: 3
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Nejprodávanější čisticí a dezinfekční prostředek v České republice. Savo Original je výborný pomocník pro zachování Vašeho domova a okolí čistého a bezpečného. Spolehlivě likviduje bakterie, viry, řasy a nižší houby. Určený k dezinfekci vody a povrchů v domácnosti a už více než 30 let se těší velké přízni spotřebitelů na českém trhu. Jeho použití je všestranné. Spolehlivě odstraní nebezpečné viry a bakterie, které zamořují povrchy ve vaší domácnosti a vodu ve studních a bazénech. SAVO Original je tedy vhodné k dezinfekci vody, toto SAVO do studny, nebo chcete-li SAVO na bazény či SAVO do bazénů je jednoduše použitelné dle návodu na etiketě.

Čištění a dezinfekce ploch a předmětů: Slouží k čištění a dezinfekci podlah, nábytku, kuchyňského a hygienického náčiní. Použijte roztok z 1l SAVA Original a 10l vody. Silné znečištění nejprve mechanicky odstraňte. Hračky, předměty a plochy, které přichází do styku s potravinami, opláchněte po 30 minutách pitnou vodou.

Dezinfekce pitné vody ve studnách: Dávkujte na každých 1000 lit. pitné vody 20 ml SAVA Original. Vodní hladinu skrápějte naředěným roztokem SAVA (například namícháno v kbelíku nebo konvi). Po 30 min. je voda dezinfikována a současně dochází k rozložení účinné látky.

Dezinfekce a likvidace řas v bazénech: Savo Original je přípravek vhodný pro dezinfekci bazénů. Nahrazuje v bazénovém programu tzv. chloršok.

VAROVÁNÍ
Standardní věty o nebezpečnosti:
H290 Může být korozivní pro kovy.
H314 Způsobuje těžké poleptání kůže a poškození očí.
H400 Vysoce toxický pro vodní organismy.

Pokyny pro bezpečné zacházení:
P102 Uchovávejte mimo dosah dětí.
P234 Uchovávejte pouze v původním obalu.
P273 Zabraňte uvolnění do životního prostředí.
P280 Používejte ochranné rukavice/ochranný oděv/ochranné brýle/obličejový štít.
P303 + P361 + P353 PŘI STYKU S KŮŽÍ (nebo s vlasy): Veškeré kontaminované části oděvu okamžitě svlékněte. Opláchněte kůži vodou/osprchujte.
P305 + P351 + P338 PŘI ZASAŽENÍ OČÍ: Několik minut opatrně vyplachujte vodou. Vyjměte kontaktní čočky, jsou-li nasazeny a pokud je lze vyjmout snadno. Pokračujte ve vyplachování.
P312 Necítíte-li se dobře, volejte TOXIKOLOGICKÉ INFORMAČNÍ STŘEDISKO/lékaře.
P391 Uniklý produkt seberte.
P501 Odstraňte obal v souladu s platnou legislativou, umístěte prázdný obal do komunálního odpadu.

EUH206 Pozor! Nepoužívejte společně s jinými výrobky. Může uvolňovat nebezpečné plyny (chlor).

1 2 3 4 5

Ohodnoťte tento produkt jako první!

Recenze obchodu TonerPartner.cz

Ověřený zákazník (23. 10. 2021) 12345

Široký sortiment, dobré ceny.

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

Klady: Spokojenost

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

Rychlé doručení

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

Dobré.

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

rychlé, bez problémů

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

Klady: rychlost, spolehlivost ... +++ hotline

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

Klady: Rychlé doručení objednávky

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

Zápory: nic

Ověřený zákazník (22. 10. 2021) 12345

Klady: Rychlost, cena

Zápory: Nic

Ověřený zákazník (21. 10. 2021) 12345

Klady: bleskové dodání

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, DPD, Uloženka a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Uloženka nebo GLS. Navíc, pokud se zaregistrujete a nakoupíte nad 749 Kč, máte od nás dopravu ZDARMA!

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku), dopravu ZDARMA nad 749 a další výhody.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.
Zuzka Rádce pro výběr
Chci se zeptat