SES 7210WH Automatické Espresso SENCOR
7 999 Kč
6 611 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SENCOR SES 7210WH Automatické Espresso
EAN: 8590669328475
Popis produktu
Automatické Espresso Sencor SES 7210WH je mistrem přípravy domácí kávy.
Jeho LED panel s dotykovými tlačítky zajišťuje snadnou obsluhu.
Má nastavitelnou sílu kávy (7g, 8g, 10g).
Tlak čerpadla 19 barů zaručuje vynikající kávu.
První kapka vaší oblíbené kávy je připravena již za 42 s.
Technické specifikace
- 1,1 l odnímatelná nádržka na vodu
- 5 stupňů nastavení mletí kávy
- Kapacita zásobníku na kávu 150 g
- Topný systém Thermoblock pro optimální teplotu vody
- Výškově nastavitelný dávkovač kávy
- Systém předspaření pro plnější chuť kávy
- Funkce paměti velikosti šálku kávy
- Iluminační osvětlení šálku
Údržba a čištění
Spařovací jednotku lze mýt v myčce nádobí.
Automatická samočistící funkce.
ECO režim pro šetrný provoz.
Signály pro doplnění nádržky na vodu, kávových zrn a vyprázdnění zásobníku.
Indikátor požadavku na odvápnění a program pro odvápnění.
Příkon a hlučnost
Příkon: 1 470 W
Úroveň hluku max. 70 dB
Délka napájecího kabelu: 95 cm
Rozměry a hmotnost
Rozměry (š × h × v): 180 × 410 × 315 mm
Hmotnost: 7,8 Kg
Napětí: 220–240 V
Kmitočet: 50/60 Hz
Barva: černá/bílá
Příslušenství
- Tělo kávovaru
- Zásobník na vodu
- Zásobník na kávová zrna
- Mlýnek s nastavitelnou hrubostí mletí
- Ovládací panel s LED displejem
- Vnitřní odkapávací tácek
- Vnější odkapávací tácek
- Zásobník na kávovou sedlinu
- Spařovací jednotka
- Kryt zásobníku na kávová zrna
- Hlavice s výpustí kávy a horké vody
- Servisní dvířka
- Odnímatelný přívodní kabel
Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.