SFD 2105WH Sušička ovoce SENCOR

ilustrační foto

SFD 2105WH Sušička ovoce SENCOR
SFD 2105WH Sušička ovoce SENCOR
SFD 2105WH Sušička ovoce SENCOR
SFD 2105WH Sušička ovoce SENCOR
SFD 2105WH Sušička ovoce SENCOR
SFD 2105WH Sušička ovoce SENCOR
SFD 2105WH Sušička ovoce SENCOR
SFD 2105WH Sušička ovoce SENCOR
SFD 2105WH Sušička ovoce SENCOR
SFD 2105WH Sušička ovoce SENCOR
SFD 2105WH Sušička ovoce SENCOR
SFD 2105WH Sušička ovoce SENCOR
Obj. číslo
741006024
Výrobce
SENCOR
Věrnostní body: 59
0 hodnocení
Skladem 10 ks, 4.4.2024 u Vás

1 199 Kč

991 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 199 Kč
Skladem 10 ks, 4.4.2024 u Vás

1 199 Kč

991 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Sušička ovoce SENCOR SFD 2105WH

EAN produktu: 8590669215027

Popis produktu

SFD 2105WH od SENCOR je sušička potravin, která je ideální pro přípravu různých sušených potravin.

Možnosti sušení

  • sušené ovoce
  • rozinky
  • sušená zelenina do polévky
  • sušená rajčata
  • sušené bylinky
  • bylinkové čaje
  • sušené houby do polévky a pokrmů
  • sušené pomeranče na dekorace
  • sušená dýňová semínka
  • sušené okvětní lístky na vonné směsi
  • sušené maso
  • sušené ryby

Specifikace

  • 5 sušících sít v základní výbavě
  • Úspora místa při provozu s menším počtem sít
  • Průměr sušícího síta: 33 cm
  • Užitná výška patra: 1,3 cm
  • Nastavitelná teplota 35-80 °C
  • Integrovaný ventilátor pro rovnoměrné sušení
  • Design mřížky sušících sít zabraňuje vzniku plísní
  • Průhledné víko a síta pro vizuální kontrolu sušení
  • Sušící síta a víko je možno mýt v myčce nádobí
  • Podsvětlený hlavní vypínač se světelnou indikací provozu
  • Tepelná pojistka proti přehřátí
  • Příkon: 250 W
  • Délka přívodního kabelu: 0,8 m
  • Rozměry (šířka x hloubka x výška): 330 x 330 x 195 / 235 mm
  • Hmotnost: 2,5 kg
  • Napětí a kmitočet: 220-240 V, 50 Hz

Parametry

Druh zboží
Značka
Barva
Příkon
Výška
Šířka
Hloubka
Hmotnost
Regulace teploty
Počet sít
Automatické vypínání
Tepelná pojistka

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28326 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.