Skládací koloběžka MTR ICONIC s nafukovacími 20 cm koly, navy blue
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Skládací koloběžka MTR ICONIC s nafukovacími 20 cm koly.
- Naše koloběžka bude perfektní, pokud se chcete dostat do školy, práce nebo se jen trochu projet - Potěší nejen starší děti, ale i dospělé.
- Koloběžka je vyrobena z nejkvalitnějšího hliníku, díky čemuž je odolná a lehká. Všechny spojovací a zajišťovací šrouby jsou ocelové, což zaručuje pevnost spojů.
- Řídítka jsou vybavena gumovými rukojeťmi, které zajišťují bezpečné uchopení.
- 3-stupňové nastavení výšky umožní dokonalé přizpůsobení vozidla i osobám vysokým až 180 cm.
- Velká a nízká platforma usnadňuje nastupování, takže začátečníci se budou cítit jistěji.
- Díky nižší hmotnosti se snáze s koloběžkou manipuluje.
- 20 cm pumpovaná kola a kvalitní ložiska zvyšují stabilitu, plynulost a bezpečnost jízdy. Pokud chcete cestovat rychle a zároveň zábavně, koloběžka Iconic Vám to umožní!
- Koloběžka je navíc vybavena blatníky na ochranu proti potřísnění, pokud vás překvapí déšť.
- Zadní blatník bude zároveň fungovat jako brzda.
- Díky skládací konstrukci lze koloběžku rychle a snadno složit. Můžete jej snadno přesunout nebo skrýt.
- Jedinečný design a kvalitní zpracování uspokojí nejnáročnější uživatele. Když si koupíte koloběžku MTR ICONIC, tak získáte odolný, snadno použitelný, jedinečný a elegantní produkt.
Výrobek odpovídá evropské normě: PN-EN 14619 : 2019
Parametry
Materiál: | Hliník |
Průměr kola: | 20 cm |
Ložiska: | ABEC 7 |
Rukojeti: | Pryž |
Průměr rukojetí: | 3 cm |
Šířka řídítek: | 48 cm |
Rozměry desky: | 55 x 13,5 cm |
Výška řídítek: | Nastavitelná, 3-stupňová |
Maximální výška (od podlahy): | 100 cm |
Maximální výška (od plošiny): | 92 cm |
Váha: | 4,5 kg |
Maximální hmotnost uživatele: | 100 kg |
Balení: | Lepenkové krabice |
Velikost balení: | 79,5 x 16,5 x 32 cm |
Brzda: | Zadní blatník |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.