SKS 5700 kuchyňská váha SENCOR
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SENCOR SKS 5700 Kuchyňská váha
SENCOR SKS 5700 je sklopná závěsná váha s hloubkou po sklopení pouze 7 cm. Je snadno montovatelná na zeď, což ušetří místo na pracovní ploše.
Funkce a vlastnosti
Váha je vybavena extra velkým LCD displejem (72 x 35 mm) pro snadné čtení výsledků vážení. Tvrzené bezpečnostní sklo (4 mm) zaručuje dlouhou životnost a odolnost vůči poškrábání.
- Váživost do 3 kg
- Funkce nulování hmotnosti nádoby (Tara)
- Funkce postupného dovažování
- Rozlišení 1 g
- Možnost volby jednotek (g/lb.oz)
- Indikace slabé baterie a přetížení
- Automatické vypnutí při nečinnosti
- Max. průměr vážící nádoby: 20 cm
Dodávané příslušenství
Váha je dodávána s 2x 1,5V AAA mikrotužkovými bateriemi.
Rozměry a hmotnost
Rozměry váhy (šířka x hloubka x výška): 158 x 225 x 286 mm. Hmotnost: 0,56 kg.
O značce SENCOR
Značka SENCOR vznikla již roce 1969 v japonském Tokiu. Produkty SENCOR pro Vás nyní vyrábíme v Evropě i v řadě zemí celého světa vždy tak, aby poměr ceny a kvality pro Vás byl co nejvýhodnější.
Kvalita a servis
SENCOR při výrobě nových produktů využívá takřka 40 let zkušeností s kontrolou kvality výroby a produktů. Naše produkty vyrábíme v certifikovaných továrnách, které jsou producenty také pro další pro další renomované světové a evropské značky.
Český trh
Tým specialistů SENCOR přizpůsobuje přístroje podmínkám českých uživatelů a vždy se snaží nabídnout snadné a logické ovládání, perfektní „čeština“ přístrojů je samozřejmostí.
Servis
I ten nejdokonalejší produkt může čas od času potřebovat seřízení či opravu. Víme, že nejdůležitější je, aby vše proběhlo rychle, proto jsme pro Vás vytvořili servisní střediska, která zajistí, aby Váš produkt byl ve 100% stavu co nejrychleji.
Cena a kvalita
Díky příznivým cenám patříme k nejprodávanějším značkám, proto dosahujeme velkých nákupních objemů a tím snižujeme všechny náklady. Neutrácíme miliony za televizní reklamy a u nás tedy neplatíte v ceně každého výrobku stovky korun navíc za reklamní agentury…
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.