SMART 100 B PARNÍ ČISTIČ POLTI
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Neomezená provozní doba pro každodenní čištění.
Vaporetto Smart_B je kompaktní parní čistič pro každodenní úklid. Odjímatelná nádoba a systém automatického doplňování vody zajišťují neomezenou provozní dobu. Díky tomu Vám umožní čistit celý den, bez nutnosti vypojovat a čekat na zchlazení přístroje. Flexibilní kartáč Vaporforce v polygonovém tvaru a zahrnuté příslušenství Vám pomohou vyčistit každý povrch v domácnosti. Stačí pouhé 2 minuty k zahřání páry a efektivní čištění může začít.
Neomezené čištění
Automatický systém dolévání vody a odjímatelná nádoba Vám zajistí neomezenou provozní dobu. Indikátor nízké hladiny vody Vás včas upozorní na potřebné dolití.
Příslušenství na každý povrch
Zahrnuté příslušenství dělá z Vaporetto Smart 100_T neporazitelného pomocníka na usazenou špínu, mastnotu, letitou špínu mezi spárami nebo vodní kámen. Vyberte si odpovídající příslušenství v závislosti na čištěné ploše.
Hygienické a provoněné
Kartáč Vaporforce je vybaven difuzérem, který přidává dezinfekci na účinku a zároveň provoní Váš domov. Kompatibilní s deodoranty Frescovapor.
Připraveno během 2 minut
Bojler z nerezové oceli je připraven během pouhých 2 minut. Indikátor připravenosti páry Vás na to upozorní hned, jak bude pára dostatečně nahřátá.
Navrženo pro alergiky
Síla horké páry eliminuje alergeny a prachové roztoče a tím dělá domov příjemnějším a zdravějším pro alergiky. Produkt byl schválen British Allergy Foundation a obdržel ocenění BAF.
Jednoduchá a rychlá údržba
Uzávěr ve spodní části čističe garantuje rychlý přístup k jeho vyčištění. Tímto mu zajišťujeme dlouhodobý život a předcházíme tvoření vodního kamene.
Koberce a předložky nejsou problém
Vaporetto Smart 100_B je vybaven příslušenstvím na koberce, díky kterému kartáč ladně klouže po tomto povrchu. Koberce zbavuje prachu a eliminuje případné bakterie.
Mějte příslušenství po ruce
Veškeré příslušenství, včetně prodlužovacích trubek a kartáče Vaporforce, lze uložit do zadního prostoru přístroje, který tak plní dvojí funkci – při čištění je vše v dosahu a po dokončení práce udržováno v čistotě.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.