SONY sportovní stereo sluchátka MDRAS210AP, růžová
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Běhejte se sluchátky, které vám nevypadnou z uší
Nastavitelná upevňovací očka bezpečně přichytí sluchátka k uším a vy se tak můžete volně hýbat do rytmu hudby.
13,5 mm reproduktory zajistí zvuk, který rozhýbe vaše tělo
Do konce tréninku vám zbývá posledních pár minut a vtom začne pršet, ale čistý energický zvuk vás udrží v tempu až do konce.
Čistá a jasná reprodukce každého detailu
S výkonem 104 dB/mW a frekvenčním rozsahem 17 až 22 000 Hz můžete pustit hudbu nahlas a vychutnávat si detaily.
Otevřená konstrukce se zcela přirozenou akustikou
Zvuk proudí dovnitř a ven zadní stranou krytů sluchátek, čímž je dosaženo přirozenějšího zvuku.
Odolají dešti, potu i stříkající vodě
Když začne pršet, klidně pokračujte v tréninku, máte přece sluchátka odolná proti stříkající vodě.
Flexibilní kabel dlouhý 1,2 m
Zažijte volný pohyb díky kabelu, který je dostatečně dlouhý pro běhání na běžeckém páse i venku.
I při tvrdém tréninku můžete vypadat stylově
Stylový design s možností výběru z několika barev.
Vestavěný mikrofon pro telefonování v režimu handsfree
Přijímejte hovory a zadávejte hlasové příkazy – i když je váš telefon uložený v kapse nebo tašce. Díky vysoce kvalitnímu integrovanému mikrofonu budete moci snadno volat a přijímat hovory na smartphonu.
Technická specifikace
- Hmotnost: 12 g
- Typ dynamic: otevřená, dynamická
- Reproduktor: 13,5 mm, kulatý typ
- Frekvenční rozsah (HZ): 17–22 000 Hz
- Citlivost (DB/MW): 104 dB/mW
- Impedance (OHM): 16 ohmů (při 1 kHz)
- Délka kabelu: přibl. 1,2 m, lícna, typ Y
- Přípojka: pozlacený stereofonní minikonektor typu L
- Ovládání odezvy basů: sluchátka do uší
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.