SSM 4310WH sendvičovač SENCOR

SSM 4310WH sendvičovač SENCOR
SSM 4310WH sendvičovač SENCOR
SSM 4310WH sendvičovač SENCOR
SSM 4310WH sendvičovač SENCOR

Obj. číslo

741001526

Značka
SENCOR
Barva
BÍLÁ/ŠEDÁ
Příkon
700 W
Výška
10,5 cm
Šířka
23,8 cm
Hloubka
23,4 cm
Hmotnost
1,2 kg

Zobrazit vše

Hodnocení

12345
Skladem 10 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

499 Kč

412 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 499 Kč

Doprava od 69 Kč

na výdejní místa

Doručení do 48 hodin

Jsme fakt rychlí

U nás máte čas

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

Odměníme Vás

Za každý nákup získáte věrnostní body

Parametry

  • Značka: SENCOR
  • Barva: BÍLÁ/ŠEDÁ
  • Příkon: 700 W
  • Výška: 10,5 cm
  • Šířka: 23,8 cm
  • Hloubka: 23,4 cm
  • Hmotnost: 1,2 kg
  • Termostat: Ne
  • Tvar sendviče: TROJÚHELNÍK
  • Nástavec na wafle: Ne
  • Indikátor stavu: Ano
  • Věrnostní body: 24
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Sendvičovač
Nerezové provedení
Pro přípravu 4 trojúhelníkových sendvičů
Automatická regulace teploty
Snadno čistitelné pečící plochy
Nepřilnavá povrchová úprava pečících ploch
Tepelně izolovaná rukojeť a plášť
Indikátor provozu - červená kontrolka
Indikátor nahřátí (připravenosti k pečení) – zelená kontrolka
Možnost skladování ve svislé poloze
Protiskluzové nožky
Bezpečnostní tepelná pojistka
Délka síťového kabelu 75 cm
Příkon 700 W
Rozměry (délka x hloubka x výška): 238 x 234 x 105 mm
Hmotnost: 1,2 kg
Napětí a kmitočet: 220-240 V, 50/60 Hz

Recenze obchodu TonerPartner.cz

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

Klady: rychlost

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

Klady: rychlé vyřízení objednávky

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

Klady: jeden den objednáno, druhý den dodáno

především rychlost, dobrá cena, výborná, jednoduchá a srozumitelná komunikace.

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

jsou rychlí a velkým sortimentem, nakupuji opakovaně

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

Klady: Dobré slevy, bleskově dodání

Doporučuji

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

Klady: Rychlost dodání

Ověřený zákazník (28. 3. 2023) 12345

Klady: Dobrá komunikace a rychlost dodávky

Zápory: Poměrně vysoké ceny

Ověřený zákazník (28. 3. 2023) 12345

Klady: rychlost a cena

Zápory: nezjištěna

Ověřený zákazník (28. 3. 2023) 12345

Všechno naprosto v pořádku.

Ověřený zákazník (28. 3. 2023) 12345

100%

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.
Zuzka Rádce pro výběr
Chci se zeptat