STM 3624RD-EUE3 kuchyňský robot SENCOR

STM 3624RD-EUE3 kuchyňský robot SENCOR
STM 3624RD-EUE3 kuchyňský robot SENCOR

Obj. číslo

741013272

Značka
SENCOR
Sekání / krájení
Ne
Lis na citrusy
Ne
Odšťavňovač
Ne
Masomlýnek
Ne
Strouhání
Ne
Úložný prostor
Ne

Zobrazit vše

Hodnocení

12345
Skladem 10 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 299 Kč

1 074 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 999 Kč

Doprava od 69 Kč

na výdejní místa

Doručení do 48 hodin

Jsme fakt rychlí

U nás máte čas

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

Odměníme Vás

Za každý nákup získáte věrnostní body

Parametry

  • Značka: SENCOR
  • Sekání / krájení: Ne
  • Lis na citrusy: Ne
  • Odšťavňovač: Ne
  • Masomlýnek: Ne
  • Strouhání: Ne
  • Úložný prostor: Ne
  • Mixér: Ano
  • Regulace rychlosti: Ano
  • Šlehání: Ano
  • Pulsní spínač: Ano
  • Hnětení: Ano
  • Barva: ČERVENÁ
  • Objem nádoby: 4 l
  • Počet rychlostí: 6
  • Materiál nádoby: NEREZ
  • Hmotnost: 4,4 kg
  • Displej: Ne
  • Hlučnost: 79 dB
  • Hloubka: 21,3 cm
  • Šířka: 36,2 cm
  • Výška: 30,5 cm
  • Příkon: 600 W
  • Kapacita mísy(těsta): 1,6 kg
  • Věrnostní body: 64
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Kuchyňský robot

Ideální pro přípravu větších objemů těsta, krémů, šlehačky, pěny atd.
Nerezová mísa o objemu 4 l
Kapacita pro přípravu až 1,6 kg těsta

4 výměnné nástavce:
- hnětací hák (na těžká a tuhá těsta s kvasnicemi)
- míchací metla ve tvaru písmene A (na krémy a lehká těsta bez kvasnic)
- šlehací balónová metla (na šlehání smetany, vaječných bílků atd.)
- kryt proti odstřikování

Bajonetový systém pro upnutí nástavců umožňuje rychlé sestavení a výměnu

Planetární systém hnětení, míchání a šlehání.
- Nástavce rotují kolem své osy a současně kolem osy převodovky
- Umožňuje zpracování 100 % obsahu mísy
- V porovnání s konkurenčními systémy zaručuje dokonalé promíchání ingrediencí

Všechny nástavce mají speciální objímku chránící převodovku před znečištěním během práce
Speciální tvar a konstrukce šlehací balónové metly pro nadýchanou pěnu z bílků a dokonale našlehanou smetanu (nárůst objemu o 500 % u vaječných bílků a o 200 % u smetany)
6 rychlostí (52, 87, 112, 122, 136 a 172 ot./min)
Pulzní režim umožňuje krátkodobé spuštění s maximálním výkonem (172 ot./min)
Vyklápěcí rameno zaručuje snadnou manipulaci a jednodušší výměnu nástavců
Bezpečnostní pojistka v horní poloze vyklápěcího ramena
Snadné čištění (vyjímatelnou nerezovou mísu je možno mýt v myčce)
Neklouzavé patky s přísavkami
Prostor pro navíjení napájecího kabelu pod základnou
LED podsvícení regulátoru otáček
Tepelná pojistka proti přehřátí
Příkon 600 W
Délka napájecího kabelu: 1 m
Rozměry s mísou (šířka x hloubka x výška): 362 x 213 x 305 mm
Rozměry bez mísy (šířka x hloubka x výška) 362 x 187 x 305 mm
Rozměry mísy (průměr x výška): 213 x 154 mm
Hmotnost (včetně mísy a všech nástavců): 4,4 kg
Napájecí napětí a frekvence: 220 - 240 V, 50/60 Hz

Recenze obchodu TonerPartner.cz

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

Klady: rychlost

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

Klady: rychlé vyřízení objednávky

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

Klady: jeden den objednáno, druhý den dodáno

především rychlost, dobrá cena, výborná, jednoduchá a srozumitelná komunikace.

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

jsou rychlí a velkým sortimentem, nakupuji opakovaně

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

Klady: Dobré slevy, bleskově dodání

Doporučuji

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

Klady: Rychlost dodání

Ověřený zákazník (28. 3. 2023) 12345

Klady: Dobrá komunikace a rychlost dodávky

Zápory: Poměrně vysoké ceny

Ověřený zákazník (28. 3. 2023) 12345

Klady: rychlost a cena

Zápory: nezjištěna

Ověřený zákazník (28. 3. 2023) 12345

Všechno naprosto v pořádku.

Ověřený zákazník (28. 3. 2023) 12345

100%

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.
Zuzka Rádce pro výběr
Chci se zeptat