Toshiba čistička vzduchu CAF Y92XPL
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ODSTRANÍ ZE VZDUCHU BAKTERIE, PRACH A KOUŘ
Rozloučte se s jedovatými a senzibilizujícími mikročásticemi vznášejícími se ve vzduchu - čistička Toshiba CAF-Y92XPL jasně zlepší kvalitu vzduchu ve vaší domácnosti.
Selektivní šestivrství H13 True HEPA 5v1 filtr odstraní z vašeho pokoje nejen prach, kouř, zápach nebo pyl způsobující alergie, ale také škodlivé částice neviditelné pouhýmokem. Účinně se zbavíte alergenů a bakterií a budete moci volně dýchat.
CHRÁNÍ VÁS PŘED INFEKCEMI, ZABRÁNÍ TRVALÉ ÚNAVĚ NEBO PROBUZENÍ UCPANÝM NOSEM KAŽDÉ RÁNO
Zapomeňte na to všechno - díky negativní sterilizaci iontů bakterie a roztoči zmizí z vašeho domova.
Provoz technologie negativní iontové sterilizace zabraňuje příčinám snížené imunity a nepříjemných infekcí. Odstraňte bakterie, roztoče, plísně a houby ze svého okolí a užívejte si zdraví.
VYČISTÍ BYT OD ZÁPACHŮ
Přesvědčte se sami, že domácí zvířata neznamenají neustálý boj proti nepříjemným zápachům.
Filtr v čističce vzduchu Toshiba CAF-Y92XPL zachytí nejen škodlivé mikročástice, ale také vám pomůže vyrovnat se s nepříjemnou vůní kočičí podestýlky nebo mokrých psích chlupů. Užijte si pohodlí bydlení v bytě plném příjemných vůní.
TO VÁM UMOŽNÍ ZVOLIT SI POHODLNOU PRACOVNÍ RYCHLOST
Nastavte rychlost filtrace znečištěného vzduchu podle vašich potřeb.
Vyberte si jednu ze tří rychlostí a sami se rozhodněte, s jakou intenzitou by měla čistička pracovat. A pokud se chcete zcela spolehnout na naše zařízení, zapněte automatický režim a počkejte - vzduch se vyčistí!
ZAJISTÍ KLIDNÝ SPÁNEK VÁM I CELÉ RODINĚ
Zapněte noční režim a užijte si velmi tichý provoz čističky.
Umístěte čističku vzduchu Toshiba CAF-Y92XPL do ložnice a zhluboka dýchejte ve spánku. V automatickém a nočním režimu zařízení pracuje tiše jako šepot. Díky tomu můžete efektivně filtrovat vzduch v ložnici a současně si užívat spánek - bez rušení.
ŘEKNE VÁM KDY VYMĚNIT FILTR
Zkontrolujte, zda je třeba filtr vyměnit, a vyměňte jej sami.
Indikátor výměny filtru vám umožní držet prst na pulzu a filtr vždy měnit včas. Jednoduchý design čističe znamená, že můžete nový filtr nainstalovat během několika minut.
PŘEKVAPÍ VÁS SVÝM MODERNÍM DESIGNEM
Vyberte si čističku Toshiba a užijte si její nadčasový design ve svém bytě.
Čistička vzduchu Toshiba CAF-Y92XPL je funkční, užitečné a estetické zařízení. Navrženo v duchu moderního minimalismu, dokonale ladí s jakýmkoli uspořádáním interiéru.
Technické specifikace
- Max room size: 60 m2
- CADR: 500 m3/h
- Filters: 6-layer (the primary filter collects hair and large dust, the PET filter removes atmospheric aerosols with a diameter of no more than 2.5 µm, and the carbon filter adsorbs formaldehyde, VOC and other impurities. The next layers are the HEPA filter, which guarantees a double filtration effect and adsorption - effectively removes PM0.1 particles, bacteria, and allergens. The last layer of the PET filter extends the life of the entire filter, making it last longer)
- Power: 38 W
- Air humidification: no
- Adjusting working modes: yes
- Air pollution indicator: yes
- Min and max noise level: 28dB / 56dB
- Additional functions: Extra-large LED display of air status and quality, 360 ° aerodynamic cylindrical filter, True HEPA 5-layer filter, whole room vortex circulation, night mode, ionization (negative ions), 3 fan speeds, PM2.5 measurement display, automatic mode, timer, filter change indicator, parental lock
- Colour: white
- Product dimensions: 310x310x670mm
- Weight: 10,2 kg
- Equipment: set of filter, user manual, warranty card
- Warranty: 24 months
- Name of importer: Union Distribution s.r.o.
- Compliance Mark: CE, RoHS
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.