TRUST reproduktory Orion 2.0 Speaker Set
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Orion 2.0 Sada reproduktorov
Stereo reproduktorová súprava s kvalitným zvukom, pre PC a notebook
- Súprava reproduktorov s kvalitným zvukom (18 W RMS / 36 W špičkový výkon)
- Funguje s každým počítačom a notebookom
- Napájanie cez USB: nie je potrebné napájanie zo siete
- Ľahko prístupné ovládanie hlasitosti a basov vpredu
- Pripojenie slúchadiel na počúvanie v úplnom súkromí
- Dodatočné pripojenie aux pre tablet, telefón alebo iné zariadenie s 3.5 mm audio pripojenie
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE
VŠEOBECNÉ | |
Číslo položky | 23695 |
EAN | 8713439236958 |
Záruka | 2 roky |
Obsah balenia | Sada reproduktorov s pripojenými káblami |
Systémové požiadavky | 3.5 mm audio pripojenie USB port (pre napájanie) |
Výška hlavného výrobku (v mm) | 210 mm |
Šírka hlavného výrobku (v mm) | 200 mm |
Hĺbka hlavného výrobku (v mm) | 115 mm |
Celková hmotnosť | 962 g |
Typ reproduktora | 2.0 |
KONEKTIVITA | |
Typ pripojenia | káblové pripojenie |
Bluetooth | nie |
Dĺžka napájacieho kábla | 150 cm |
Dĺžka kábla audio kábel | 150 cm |
Dĺžka kábla satelitný kábel | 110 cm |
Vrátane káblov | pevná |
AUDIO | |
Veľkosť ovládača | 75 mm |
Jednotky vodičov | 2 |
Impedancia reproduktora | 4 Ohm |
Zvukový vstup | 3.5 mm, Line-in |
Vstupná impedancia | 10000 Ohm |
Zvukový výstup | 3.5 mm |
Pripojenie slúchadiel | áno |
Zabudovaný mikrofón | nie |
Pripojenie mikrofónu | nie |
Výkon (špičkový) | 36 W |
Výstupný výkon (RMS) | 18W |
Frekvenčná odozva | 20 Hz - 20000 Hz |
FUNKCIE | |
Telefonovanie bez použitia rúk | nie |
Držiak na statív | nie |
Úspora energie | nie |
NFC | nie |
OSVETLENIE | |
Svetlá | nie |
OCHRANA | |
Vodotesné | nie |
POWER | |
Odpojiteľný napájací kábel | nie |
INPUT | |
Zdroj energie | USB |
KOMPATIBILITA | |
Kompatibilné typy zariadení | prenosný počítač, pc |
KONTROLA | |
Ovládacie prvky | ovládanie hlasitosti, basy |
Diaľkové ovládanie | nie |
.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.