VENTA LW74 WiFi AeroStyle signal white

- 55%

ilustrační foto

VENTA LW74 WiFi AeroStyle signal white
VENTA LW74 WiFi AeroStyle signal white
VENTA LW74 WiFi AeroStyle signal white
Obj. číslo
3598178
OEM
4011143345039
Výrobce
Ecovacs
Věrnostní body: 692
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Obr. ŽIJTE PŘIROZENĚ A KRÁSNĚJI 1595061a

ŽIJTE PŘIROZENĚ A KRÁSNĚJI

PRÉMIOVÁ TECHNOLOGIE PRO ČIŠTĚNÍ VZDUCHU
I tak geniální vynález, jakým byla první čistička vzduchu zakladatele společnosti Venta Freda Hitzlera, lze vylepšit, pokud jsou chytří inženýři zapálení pro svou práci.
Například inovativní patentovaná technologie AeroStyle umožňuje rychlejší zvlhčování vzduchu* a účinnější redukci přírodních škodlivin.
* V porovnání s modelem Original LW45 nebo Comfort Plus LW45.

Bez nadpisu obr. 1595061b

Každé jednotlivé sklo nového panelu VentWave™ 3D se podobá modelu přírody. Stejně jako na spodní straně listů zajišťují tisíce průduchů, že se za stejnou dobu odpaří mnohem více molekul vody než na rovném povrchu.

Obr. ČISTÝ HYGIENCIKÝ DISK 1595061c

ČISTÝ HYGIENCIKÝ DISK

Náš produkt Venta Hygienedisk minimalizuje nároky na čištění zařízení AeroStyle, odvápňuje vodu z vodovodu, zajišťuje hygienický zvlhčovací výkon a odstraňuje chemické přísady. Účinná kombinace 3D zásobníku desek VentWave™ a hygienického kotouče je jedinečná a patentovaná pro společnost Venta.

Obr. DOBA POUŽITÍ 1595061d

DOBA POUŽITÍ

Minimálně 4 měsíce při provozu 24 hodin denně s běžnou vápenitou vodou z vodovodu. Náš AeroStyle pak zobrazí informace o změně na displeji a v aplikaci Venta.

Obr. PŘEHLEDNÝ DISPLEJ 1595061e

PŘEHLEDNÝ DISPLEJ

Přehledný dotykový displej na horní straně zařízení AeroStyle s digitálními ukazateli a ikonami ve tvaru satelitů zajišťuje jednoduché a intuitivní ovládání. Čtyřstupňový provoz, automatický a noční režim, pohotovostní režim - vždy vše na očích. Stávající vlhkost v místnosti je zobrazena uprostřed.

Obr. OVLÁDÁNÍ A KONTROLA PROSTŘEDNICTVÍM APLIKACE VENTA HOME 1595061f

OVLÁDÁNÍ A KONTROLA PROSTŘEDNICTVÍM APLIKACE VENTA HOME

Své zařízení AeroStyle můžete ovládat přímo na zařízení. Ovládáním prostřednictvím aplikace Venta z chytrého telefonu (zdarma pro Android nebo iOS) můžete kontrolovat údaje o vzduchu v místnosti - ať jste kdekoli.

Obr. ELEGANTNÍ OSVĚTLOVACÍ SYSTÉM 1595061g

ELEGANTNÍ OSVĚTLOVACÍ SYSTÉM

Moderní estetiku vaší čističky AeroStyle podtrhuje diskrétní světelný pás LED, který lze individuálně zapínat a vypínat, svítí během provozu a blikáním signalizuje nízkou hladinu vody. Světelný pás LED Ambient Light vašeho modelu AeroStyle lze snadno ovládat ve vámi zvolené barvě pomocí dostupné aplikace Venta.

Technické specifikace

  • Model: AeroStyle LW74 WiFi
  • Barvy: Signální bílá / Signální černá
  • Pro místnosti o velikosti*: Až 90 m2
  • LED stavový displej: Modré LED
  • Interaktivní dotykový displej: Standard
  • Ovládání pomocí aplikace: WiFi / WLAN-Modul (volitelně) včetně individuálního ovládání barev
  • Měřicí čidla: Vlhkost
  • Vodní hygiena: Standard
  • Úrovně výkonu: 4 + automatický
  • Emise hluku (úrovně 1-4): cca 27 / 35 / 41 / 47 dB(A)
  • Spotřeba energie (úrovně 1-4): 11 / 14 / 17 / 24 wattů
  • Napětí: 220-240 V / 50-60 Hz
  • Objem vody (max.): 9 litrů
  • Rozměry (D x Š x V): 42 x 29 x 54 cm
  • Hmotnost: 10,5 kg

Parametry

Druh zboží
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28916 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.