Viking USB Flash disk 3.0 4v1 s koncovkou Lightning/Micro USB/USB/USB-C, 64 GB, stříbrná
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
VIKING USB Flash disk 3.0 4v1 s koncovkou Apple Lightning / Micro USB / USB 3.0 / USB-C
Inovativní a moderní USB FLASH DISK 4v1 s neuvěřitelně lehkým přesto odolným designem je ideálním řešením pro přenos a zálohování dat z jakéhokoliv zařízení. S podporou konektorů APPLE LIGHTNING, MICRO USB, USB-C a USB 3.0 a dostupnou interní pamětí o kapacitě 32GB, 64GB nebo 128GB, vám tento zařízení umožní rychle a spolehlivě přenášet data.
4 nejčastěji používané konektory Vám umožní snadno stahovat a přenášet data z jakéhokoliv zařízení. Přenesete a zálohujete své fotografie, hudbu, filmy a další soubory jednoduše mezi zařízeními Apple, Android, PC a notebooky. S tímto praktickým zařízením už nebudete mít žádné starosti při přenosu dat a budete mít veškerá potřebná data vždy po ruce.
Díky technologii USB3.0, můžete zálohovat a nahrávat vaše soubory až 100MB/s
Lehké a malé zařízení, ideální pro každodenní nošení a používání.
Ideální pro rozšíření paměti vašeho zařízení, pro zálohování dokumentů, fotek, videí, atd.
Zařízení podporuje nejnovější verze operačních systémů iOS; OSX; Windows; Linnux a Android
Umožňuje přehrávání a prohlížení souborů přímo z externí paměti.
- Možnost zálohování a obnovení seznamu kontaktů.
- Prohlížeč dokumentů pro všechny hlavní formáty souborů.
- Dokonalá kompatibilita se všemi platformami operačních systémů.
- Rychlé čtení a zápis, vychutnejte si film v HD rozlišení 1080P bez sekání.
- Podpora formátování FAT32 a exFAT - Dovolí přepisovat soubory větší než 4 GB.
- Podpora šifrování zálohovaných dat.
Model: | VIKING USB FLASH 4v1 (32GB, 64GB, 128GB) |
Kapacita: | 32GB, 64GB, 128GB |
Rozměr: | 50.8mm*45.2mm |
Hmotnost: | 17.2g |
Podpora systémů: | FAT32, exFAT |
Kompatibilní: |
iOS; OSX; Windows; Linnux a Android |
Barva: | Stříbrná, Černá |
Podporované formáty: | Fotografie: jpg, gif, tif, png, bmp, jepg, fiff |
Video: mov, mpg, vob, wmv, rmvb, avi, mp4, mkv, flv, mpg, rm, 3gp | |
Hudba: mp3, wav, acc, m4a, m4r | |
Dokumenty: doc, ppt, xls, xlsx, pdf, pages, numbers, htm, html | |
Rychlosti čtení/zápisu pro USB3.0 | 100MB/s / 26MB/s |
Rychlost čtení/zápisu pro Lightning, USB-C, micro USB: | ?25MB/s / ?15MB/s |
Podpora šifrování: | ANO |
Certifikace: | FCC, RoHS, CE |
Pro Apple zařízení je potřeba doinstalovat aplikace iUSB Pro - zdarma na Appstore
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.