Virtuos AerPOS PP-9635BV, 15" LCD LED350, 4GB/120GB SSD, Win 10 IoT - bezrámečkový
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Pokladní systém AerPOS PP-9635BV, CPU Intel Celeron™ J1900 Quad Core až 2,42 GHz, RAM 4GB, LCD LED 15", 350 cd/m2, HDD 120GB SSD, Windows 10 IoT Enterprise 2019 Entry, bez rámečku, černý
AerPOS PP-9635BV (bez rámečku) má moderní a elegantní vzhled v kombinaci černé barvy se stříbrnou a polykarbonátovým sklem včetně SSD pevného disku 120 GB a předinstalovaných Windows 10 IoT. Je dostatečně výkonný, kompaktní, snadno rozšiřitelný systém jednotné Aer koncepce v bezvětrákovém provedení s celokovovým podstavcem.
Dodávka pokladního systému zahrnuje:
+ SSD pevný disk 120 GB
+ Předinstalovaný OS Windows 10 IoT včetně optimalizovaných ovladačů
+ Záchranný Virtuos USB flashdisk - pro rychlou reinstalaci OS (návrat do výchozího stavu)
•Výkonné zařízení s nízkou spotřebou šetrné k životnímu prostředí
•Kvalitní a garantované provedení Virtuos s tříletou záruční dobou
•Životnost obrazovky až 100 tisíc hodin – LED LCD displej
•Odolnost čelního panelu proti vodě a prachu ve třídě krytí IP65 - prohlédněte si video
•Modulární systém umožňuje použití ve velmi rozmanitých provozech s odlišnými nároky a potřebami uživatele
•Široká nabídka portů pro připojení velkého množství různých periferií včetně stále hojně používaných třech sériových „COMů“
•Tiché, pasivní, bezvětrákové chlazení eliminuje zanesení zařízení prachem a mastnotou a prodlužuje životnost celého zařízení
•Veškerá elektronika je umístěna v jednom celku spolu s displejem
•Uživatelsky výměnný slot pro 2,5” HDD SATA nebo SATA SSD
•Integrovaný přídavný zákaznický displej – šetří pracovní prostor a s celým systémem tvoří velmi kompaktní a přirozený celek
•K dispozici držáky pro standardní zákaznické displeje či VESA monitory
•Dodání s diskem SSD 120 GB a předinstalovaným OS Windows 10 IoT
•Jednotný Aer design nabízí podobný vzhled a sdílení řady příslušenství společného s Aer monitory a dalšími Aer produkty
Základní parametry
•15“ LCD LED displej s rozlišením 1024x768, jas 350 cd/m2 s životností až 100 tisíc hodin v jednom pouzdře spolu se základní deskou
•Barva černá se stříbrnou
•Dotyková plocha ELO nebo ABON 5-ti drát s rezistivním senzorem
•Čtyřjádrový CPU Intel Celeron™ Quad J1900 až 2,42 GHz
•Paměť 4 GB rozšířitelná až na 8 GB, 1x 204-pin DDR3L
•3 x sériový port: COM1 (RJ45), COM2 a COM4 s napájením RI (5V/12V)
•4 x USB port 3 x 2.0, 1 x 3.0 + 1 x 24V Power USB
•1 x VGA výstup pro 2. LCD displej
•1 x RJ11 konektor pro připojení pokladní zásuvky 12V/24V
•1 x RJ45 Giga LAN 10/100/1000 BaseT Ethernet
•1 x PCI slot Mini PCI-e (interní) + interní USB 2.0
•1 x 12V DC vstup + 1 x 12V DC výstup Jack 2,5 mm
•Integrované reproduktory 2 x 2W
•Napájení z externího zdroje 150 W (12V/12,5A)
•Kompatibilní s OS Windows 7, 8.x, 10 a Embedded POSReady 7, 8.xx, 10 IoT
•Rozměry a hmotnost:
s podstavcem: 364 (Š) x 345 (V) x 212 (H) mm / 5,1 Kg
bez podstavce: 364 (Š) x 291 (V) x 40 (H) mm / 3,4 Kg
balení: 475 (Š) x 455 (V) x 315 (H) mm / 7,7 Kg
•Pracovní teplota: 0°C ~ 40°C
•Skladovací teplota: -20°C ~ 60°C
Tabulka kompatibility s pokladními systémy Aer
Ekonomické, informační, obchodní systémy |
Produkty Aer - AerPOSy + AerMonitory + příslušenství | |||||||||||
AerPOSy (4GB RAM) | AerMonitory | Čtečky | Displeje | |||||||||
rezistivní J1900 | kapacitní J1900 | rezistivní i5 | rezistivní 1024x768 px | rezistivní 1280x1024 px | magnet. karet | iButtonů | RFID karet | otisků prstů | 1D/2D čár. kódů | zákaznický LCM 20x2 | druhý LCD LED 13,3" | |
Abra Gen |
– | – | – | – | • | – | – | – | – | – | – | – |
Agnis |
• | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • | • |
Ježek software - DUEL |
• | • | • | • | • | • | • | • | – | • | • | • |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.