Virtuos AerPOS PP-9635BV, 15" LCD LED350, 4GB/120GB SSD, Win 10 IoT - bezrámečkový

- 6%

ilustrační foto

Virtuos AerPOS PP-9635BV, 15
Virtuos AerPOS PP-9635BV, 15
Virtuos AerPOS PP-9635BV, 15
Virtuos AerPOS PP-9635BV, 15
Virtuos AerPOS PP-9635BV, 15
Obj. číslo
3306276
OEM
KBB0816
Výrobce
Virtuos
Věrnostní body: 1442
2 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Pokladní systém AerPOS PP-9635BV, CPU Intel Celeron™ J1900 Quad Core až 2,42 GHz, RAM 4GB, LCD LED 15", 350 cd/m2, HDD 120GB SSD, Windows 10 IoT Enterprise 2019 Entry, bez rámečku, černý
AerPOS PP-9635BV (bez rámečku) má moderní a elegantní vzhled v kombinaci černé barvy se stříbrnou a polykarbonátovým sklem včetně SSD pevného disku 120 GB a předinstalovaných Windows 10 IoT. Je dostatečně výkonný, kompaktní, snadno rozšiřitelný systém jednotné Aer koncepce v bezvětrákovém provedení s celokovovým podstavcem.

Dodávka pokladního systému zahrnuje:
+ SSD pevný disk 120 GB
+ Předinstalovaný OS Windows 10 IoT včetně optimalizovaných ovladačů
+ Záchranný Virtuos USB flashdisk - pro rychlou reinstalaci OS (návrat do výchozího stavu)

•Výkonné zařízení s nízkou spotřebou šetrné k životnímu prostředí
•Kvalitní a garantované provedení Virtuos s tříletou záruční dobou
•Životnost obrazovky až 100 tisíc hodin – LED LCD displej
•Odolnost čelního panelu proti vodě a prachu ve třídě krytí IP65 - prohlédněte si video
•Modulární systém umožňuje použití ve velmi rozmanitých provozech s odlišnými nároky a potřebami uživatele
•Široká nabídka portů pro připojení velkého množství různých periferií včetně stále hojně používaných třech sériových „COMů“
•Tiché, pasivní, bezvětrákové chlazení eliminuje zanesení zařízení prachem a mastnotou a prodlužuje životnost celého zařízení
•Veškerá elektronika je umístěna v jednom celku spolu s displejem
•Uživatelsky výměnný slot pro 2,5” HDD SATA nebo SATA SSD
•Integrovaný přídavný zákaznický displej – šetří pracovní prostor a s celým systémem tvoří velmi kompaktní a přirozený celek
•K dispozici držáky pro standardní zákaznické displeje či VESA monitory
•Dodání s diskem SSD 120 GB a předinstalovaným OS Windows 10 IoT
•Jednotný Aer design nabízí podobný vzhled a sdílení řady příslušenství společného s Aer monitory a dalšími Aer produkty
Základní parametry
•15“ LCD LED displej s rozlišením 1024x768, jas 350 cd/m2 s životností až 100 tisíc hodin v jednom pouzdře spolu se základní deskou
•Barva černá se stříbrnou
•Dotyková plocha ELO nebo ABON 5-ti drát s rezistivním senzorem
•Čtyřjádrový CPU Intel Celeron™ Quad J1900 až 2,42 GHz
•Paměť 4 GB rozšířitelná až na 8 GB, 1x 204-pin DDR3L
•3 x sériový port: COM1 (RJ45), COM2 a COM4 s napájením RI (5V/12V)
•4 x USB port 3 x 2.0, 1 x 3.0 + 1 x 24V Power USB
•1 x VGA výstup pro 2. LCD displej
•1 x RJ11 konektor pro připojení pokladní zásuvky 12V/24V
•1 x RJ45 Giga LAN 10/100/1000 BaseT Ethernet
•1 x PCI slot Mini PCI-e (interní) + interní USB 2.0
•1 x 12V DC vstup + 1 x 12V DC výstup Jack 2,5 mm
•Integrované reproduktory 2 x 2W
•Napájení z externího zdroje 150 W (12V/12,5A)
•Kompatibilní s OS Windows 7, 8.x, 10 a Embedded POSReady 7, 8.xx, 10 IoT
•Rozměry a hmotnost:
s podstavcem: 364 (Š) x 345 (V) x 212 (H) mm / 5,1 Kg
bez podstavce: 364 (Š) x 291 (V) x 40 (H) mm / 3,4 Kg
balení: 475 (Š) x 455 (V) x 315 (H) mm / 7,7 Kg
•Pracovní teplota: 0°C ~ 40°C
•Skladovací teplota: -20°C ~ 60°C

Tabulka kompatibility s pokladními systémy Aer

Ekonomické, informační,
obchodní systémy
Produkty Aer - AerPOSy + AerMonitory + příslušenství
AerPOSy (4GB RAM) AerMonitory Čtečky Displeje
rezistivní J1900 kapacitní J1900 rezistivní i5 rezistivní 1024x768 px rezistivní 1280x1024 px magnet. karet iButtonů RFID karet otisků prstů 1D/2D čár. kódů zákaznický LCM 20x2 druhý LCD LED 13,3"
Abra Gen
Agnis
Ježek software - DUEL

Parametry

Druh zboží
Operační systém
Ovládání pokladny
Velikost obrazovky
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28295 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.