Virtuos pokladní zásuvka C430C, 9-24V, s kabelem 24V, kovové držáky bankovek, nerez. panel, černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
hotlinka 493 544 400 a je možné mailovat na: virtuos@virtuos.cz
Pokladní zásuvky Virtuos mají celokovové provedení, díky kterému je zajištěna jejich vysoká stabilita. Elektronicky ovládaný vnitřní vysouvací mechanismus nabízí
pohodlnou a rychlou manipulaci s bankovkami i mincemi.
Přední panel zásuvky je opatřen štěrbinou pro snadné a rychlé vkládání bankovek (větších nominálních hodnot) a šeků bez nutnosti zásuvku otvírat.
Vnitřní prostor zásuvky je osazen vyjímatelným pořadačem na bankovky a zásobníkem na mince, tzv. mincovníkem. Přepážky pořadače i mincovníku jsou volitelně uživatelsky nastavitelné. Další přepážky je možné dokoupit za příplatek.
Jednotlivé modely pokladních zásuvek se od sebe liší především svým fyzickým vzhledem a vnějšími rozměry.
Plastové pořadače pro uložení bankovek a mincí, které jsou umístěny uvnitř zásuvky, jsou i přes rozdílné vnější rozměry zásuvek, zcela totožné pro všechny modely pokladních zásuvek Virtuos (C420, C430).
Při objednávání náhradních pořadačů tak nemusíte přemýšlet o rozměru vašeho stávajícího pořadače v konkrétní zásuvce. Pokud máte zásuvku Virtuos , můžete bez váhání vybrat jakýkoliv pořadač z naší nabídky (s plastovými nebo kovovými držáky bankovek, s víkem nebo bez) a do zásuvky "Virtuos " ho snadno osadíte.
•vyjímatelný mincovník a pořadač bankovek s libovolně nastavitelnými přihrádkami
•pořadač bankovek je možné opatřit uzamykatelným víkem
•otvírání zásuvky: mechanicky klíčkem nebo elektronicky
•elektronická kontrola otevření zásuvky (tzv. microswitch)
•vkládání bankovek a šeků bez otevření šuplíku (přední štěrbinou)
•mechanicky odolná konstrukce
Přihrádky
5× pro bankovky
9× pro mince - vyjímatelný mincovník
Rozměr
424 (Š) × 96 (V) × 425 (H) mm
Hmotnost
9,5 kg
Konektor
RJ-48 10P10C pro připojení externího kabelu
Rozhraní
způsob připojení k systému je dán výběrem externího kabelu
Tabulka kompatibility s periferiemi Virtuos
Ekonomické, informační, obchodní systémy |
Pokladní zásuvky - připojení přes | Zákaznické displeje | Čtečky kódů | ||||||
tiskárnu | USB / sériový adaptér | TCP/IP adaptér | LCD 2 x 20 znaků |
VFD 2 x 20 znaků |
HT-10 HT-900A BT-310 |
HT-310A | HT-850 | magnet. karet MSR-100 |
|
Abra Gen |
• | • | – | • | • | • | • | • | • |
Agnis |
• | • | • | • | • | • | • | • | • |
Ekonom |
• | • | • | • | • | • | • | • | |
Farmis |
• | • | • | • | • | • | • | • | • |
Ježek software - DUEL |
• | • | • | • | • | • | • | • | • |
Money S3 |
• | • | – | • | • | • | • | • | |
Stormware - Pohoda |
• | • | • | • | • | • | • | • | |
Tresoft - Signys |
• | • | • | • | • | • | • | • | |
TRIFID |
• | • | • | • | • | • | • | • |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.