Virtuos pokladní zásuvka FT-460C1; Flip top, bez víka, 9-24V, černá - s kabelem
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
hotlinka 493 544 400 a je možné mailovat na: virtuos@virtuos.cz
Hlavním důvodem pro volbu peněžní zásuvky typu flip-top (tj. s horním otevíráním) je podstatná úspora místa. Všechny vlastnosti a funkce klasické zásuvky s vysouvacím mechanismem přitom zůstávají zachovány.
HLAVNÍ VLASTNOSTI
• vyjímatelný zásobník (pořadač) na bankovky a mince s libovolně nastavitelnými přihrádkami
• vnitřní výměnný pořadač je dodáván a uzamykatelným víkem (jiný klíč než k hlavními casu zásuvky)
• otvírání zásuvky: mechanicky klíčkem nebo elektronicky
• vkládání bankovek a šeků bez otevření šuplíku (přední štěrbinou)
• mechanicky odolná konstrukce
SPECIFIKACE
Přihrádky 6× pro bankovky
8× pro mince
Rozměr 460 (Š) × 100 (V) × 170 (H) mm
Hmotnost 4,8 kg
jsou osazeny konektorem RJ50-10P10C, který umožňuje připojení zásuvky k různým systémům (způsob připojení k systému je dán výběrem externího kabelu).
Jedná se stejný konektor jako mají všechny stávající zásuvky Virtuos.
Tabulka kompatibility s periferiemi Virtuos
Ekonomické, informační, obchodní systémy |
Pokladní zásuvky - připojení přes | Zákaznické displeje | Čtečky kódů | ||||||
tiskárnu | USB / sériový adaptér | TCP/IP adaptér | LCD 2 x 20 znaků |
VFD 2 x 20 znaků |
HT-10 HT-900A BT-310 |
HT-310A | HT-850 | magnet. karet MSR-100 |
|
Abra Gen |
• | • | – | • | • | • | • | • | • |
Agnis |
• | • | • | • | • | • | • | • | • |
Ekonom |
• | • | • | • | • | • | • | • | |
Farmis |
• | • | • | • | • | • | • | • | • |
Ježek software - DUEL |
• | • | • | • | • | • | • | • | • |
Money S3 |
• | • | – | • | • | • | • | • | |
Stormware - Pohoda |
• | • | • | • | • | • | • | • | |
Tresoft - Signys |
• | • | • | • | • | • | • | • | |
TRIFID |
• | • | • | • | • | • | • | • |
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.