Vivotek IB9368-HT, 2Mpix, 30sn/s, H.265, motorzoom 2.8-12mm (93-32°), DI/DO, IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, antivandal, IP66
8 863 Kč
7 457 Kč
6 163 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Venkovní IP kamera, rozlišení 1920×1080 (FullHD) až 30sn/s, H.265, obj. motorzoom 2.8-12mm (93-32°),PoE, Smart IR, SNV, WDR 120dB, defog, MicroSDXC slot, 3DNR, koridor formát, antivandal, venkovní (IP66), antivirus
Hmotnost 0.74 kg
Rozměry 215 × 85 × 85 cm
Alarmový vstup
Ne
Alarmový výstup
Ne
Antivandal
Ano
Asistent ostření
Ne
Audio vstup
Ne
Audio výstup
Ne
Citlivost v barvě
0,055
Citlivost v černobílém režimu
0,005
Den/Noc provoz
Ano
Dopravní certifikace
Ne
Interní úložiště
Ano, MicroSD/SDHC/SDXC
Komprese videa
H.264, H.265, MJPEG
Krytí IP
Ano, IP66
Naklápění
Ne
Napájení z el. sítě
Ne
Objektiv - ohnisková vzdálenost
2,8 ~ 12
Obsah balení
Quick installation guide;Zaměřovací samolepka;Sáček šroubů;Kabelová průchodka
Optický zoom
Ne
Otáčení
Ne
Počet streamů
3
Podpora protokolu ONVIF
Ano
Prostředí
Venkovní
Provedení
Bullet
Provozní teplota maximální
-60
Provozní teplota minimální
-30
Rozlišení horizontální [px]
1920
Rozlišení vertikální
1080
Síťové rozhraní
10/100 Mbit/s (RJ45)
Snímací čip
1/2,9" CMOS
Sn/s v maximálním rozlišení
30
Speciální vlastnosti
IK10, IP66, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro 120dB
Spotřeba
12,95
Typ objektivu
Motorzoom Varifokální DC-Drive
Úhel záběru - horizontální
32°~93°
Video výstup
Ne
Videoanalytické funkce
Detekce sabotáže, Videodetekce pohybu
WDR
120dB, Hardwarové
Wi-Fi
Ne
Zabudované PIR čidlo
Ne
Zabudovaný mikrofon
Ne
Zabudovaný přísvit
Ano, Smart IR LED 30m
Záruka
24 měsíců
Výrobce
VIVOTEK
Rozlišení megapixelů
2
Úhel záběru horizontální od
32
Úhel záběru horizontální do
93
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.