WINTEC IDT800 (pro 1 DIČ) pokladna 8", tiskárna 57mm, zákaznický display + SW EET-POS

- 32%

ilustrační foto

WINTEC IDT800 (pro 1 DIČ) pokladna 8
WINTEC IDT800 (pro 1 DIČ) pokladna 8
WINTEC IDT800 (pro 1 DIČ) pokladna 8
WINTEC IDT800 (pro 1 DIČ) pokladna 8
WINTEC IDT800 (pro 1 DIČ) pokladna 8
WINTEC IDT800 (pro 1 DIČ) pokladna 8
WINTEC IDT800 (pro 1 DIČ) pokladna 8
WINTEC IDT800 (pro 1 DIČ) pokladna 8
Obj. číslo
3303965
OEM
EET-IDT800
Výrobce
Wintec
Věrnostní body: 329
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

POKLADNA JE BEZ PAUŠÁLŮ A POPLATKŮ. JEDNOU KOUPÍTE A MÁTE NAPOŘÁD vč AKTUALIZACÍ

Hotline Telefon je 222 550 302, aktualizace v ceně produktu.

Podrobnosti

PokladnaIDT800 - „vše v jednom“ - s kapacitním dotykovým displejem velikosti 8" a s OS Android. Elegantní design, tenká, nízká základna s integrovanou tiskárnou (58 mm) a zákaznickým displejem. Tato malá úhledná pokladna má i tlačítkovou klávesnici a všechny porty potřebné pro připojení periferií!
IDT800 byla vyvinuta speciálně pro použití s pokladním software EET-POS a je výsledkem desetiletí zkušeností s výrobou pokladen a jejich příslušenství.
Svojí elegancí a malým rozměrem je přímo určena prodejnám s krásnými věcmi, butikům, obchodům s omezeným místem na pultu. IDT800 šetří prostor a zároveň umožňuje snadnou instalaci, práci
i správu. Jednoduché je připojení pokladní zásuvky, čtečky čárových kódů atd.
Dokonalý kapacitní dotykový panel je doplněn i hardwarovou tlačítkovou klávesnicí, což výrazně usnadňuje práci a poskytuje velké uživatelské pohodlí.
Výkonný procesor zajišťuje hladký a rychlý běh aplikací, základní deska je navržena cíleně pro pokladnu, pro optimální práci s mnoha porty.
IDT800 je cenově nejdostupnější All-in-one v naší nabídce.
Je ideální kombinací „tlačítkové“ pokladny a moderního terminálu s dotykovou obrazovkou.
Kromě maloobchodu si toto krásné zařízení nachází místo i v barech, v restauracích, v kavárnách, kadeřnických a kosmetických salonech.

Provedení, technický popis

  • IDT800 8121I
  • CPU: Quad Core ARM A9 1,4 GHz
  • Android 4.2.2
  • Paměť: 1GB DDRIII
  • Flash Disk: 8GB eMMC
  • Ethernet: 1x 10/100M
  • LCD: 8" (1024x768)
  • Projective Type Capacitive Touch
  • Zákaznický displej (128x32 graphics LCD)
  • Číselná klávesnice
  • WiFi - IEEE802.11b/g/n
  • Bluetooth 4.0
  • Napájení: 12V / 3A adaptor
  • Rychlost tisku: 60mm/s
  • Automatická řezačka: ne
  • Velikost papíru (mm): 57,5 x 80, (easy load)

Porty

  • (Zadní strana pokladního terminálu)
  • 1: USB 1&2
  • 2: DC napájení
  • 3: RJ-45 LAN port
  • 4: USB OTG port OTG
  • 5: Wi-Fi Antenna Interface
  • 6: Audio Port
  • 7: Pokladní zásuvka CD
  • 8: COM1 port COM1

Více o EET-POS

přehledná lokální aplikace vyvinutá pro Android. Nehraje si na žádné složitosti, používá jasně a logicky to, na co jsou pokladní zvyklí z „tlačítkových“ pokladen, z běžného pokladního software. Aplikace je štíhlá – má nízké nároky na výkon HW a na komunikaci. Aplikace zcela odpovídá požadavkům EET a je vyvinuta pro české podmínky a české prostředí. Splňuje požadavky pro práci on-line i off-line. Umožňuje „rychlý prodej“ jen zadáním částky k příslušnému zboží, nebo DPH. Zkušenost vývojářů aplikace z dalších trhů s evidencí tržeb je zárukou bezchybného fungování. Aplikace EET-POS.cz je navržena speciálně pro zařízení s malou velikost obrazovky, ale k obyčejnému tabletu je možno připojit přes hub USB klávesnici, nebo číselnou klávesnici - prostřednictvím Mikrodocku. Stejně je možno připojit USB tiskárnu, USB čtečku čárových kódů, zákaznický displej, váhy… To vše bez nutnosti ztrácet čas s nastavováním drahých Bluetooth zařízení. Tím se z Vašeho tabletu stává kompletní, plnohodnotné prodejní místo za dobrou cenu. Pokud chcete kompaktní pokladnu - aplikace je optimalizována i pro pokladní hardware „vše v jednom“ od EET CUBE a Wintec. Práce s HW je důležitou, ověřenou vlastností aplikace - jednoduché je nastavení tiskárny, bez které není možný prodej dle EET. • Nápověda - kompletní popis - nápovědu naleznete vždy stisknutím na logo EET-POS v pravém horním rohu • Rychlá nápověda - v prodeji ji otevřete stisknutím na logo „Správa účtenek“ v levém horním rohu. Zde je přehled všech povelů pro práci v prodeji: Prodej - aplikace umožňuje prodeje zboží, nebo služeb: • prostřednictvím výběru ze seznamu zboží • prostřednictvím kódu zboží • klávesami „rychlá volba“ - nejčastější zboží • čtečkou čárových kódů (i USB) Dále jsou k dispozici funkce: • mazání položek, storno účtenky • tisk poslední účtenky • sleva nominální, nebo procentuální (totéž jako přirážka) • různé způsoby úhrady (hotovost, karta, stravenky, dárkové poukázky) • informace o hotovosti k vrácení zákazníkovi • poznámky k prodeji (např. číslo výrobku pro záruku), poznámky ke způsobu úhrady • přidání zbožové položky přímo při práci v prodeji • přijetí a naskladnění zboží (v seznamu zboží, nebo v dokumentech) • práce se zbožovými skupinami • příjem, výdej hotovosti V aplikaci nenajdete žádné složitosti, ani komlikovaná nastavení, jednoduchost a rychlost jsou základní charakteristikou. Příklad - práce se zbožím: Nastavení: • EET - vložíte jméno poplatníka, číslo provozovny, pokladny a jednoduše nahrajete certifikát. Hotovo. Pro správnost nastavení a Vaše pohodlí je možno vybrat práci v běžném, zjednodušeném, nebo v testovacím režimu. • Uživatelé - jednotlivým pokladním přidělíte práva, k používání funkcí pokladny • Tiskárna - výběr tiskárny v systému V menu tiskárny si také libovolně nastavíte texty pro tisk na Vaše účtenky. • Jiná nastavení - nastavení skladu, práce s váhami, slevové karty, množstevní slevy, zaokrouhlování, poznámky a další podrobná nastavení (nepovinné) • Nastavení vzhledu a používaných tlačítek - základní je výběr ze dvou motivů - pro běžnou práci a pro práci v šeru ( např. bar…) K jednotlivým motivům je možno si přidat práci s klávesami rychlé volby, popisy tlačítek, zvolit si tlačítka jednobarevná, nebo barevná (dle jejich funkcí) atd. • Možnost importu seznamu zboží • Backup / restore dat v aplikaci Přehledy, reporty • Přehledy operací • Přehledy dokumentů, účtenek, zboží, pokladních … • Denní přehled – uzávěrka (vynulování) • Aktuální přehled • Export Z-reportu

Parametry

Druh zboží
Operační systém
Ovládání pokladny
Velikost obrazovky
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29142 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.