WINTEC IDT800 (pro 1 DIČ) pokladna 8", tiskárna 57mm, zákaznický display + SW EET-POS
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Podrobnosti
PokladnaIDT800 - „vše v jednom“ - s kapacitním dotykovým displejem velikosti 8" a s OS Android. Elegantní design, tenká, nízká základna s integrovanou tiskárnou (58 mm) a zákaznickým displejem. Tato malá úhledná pokladna má i tlačítkovou klávesnici a všechny porty potřebné pro připojení periferií!
IDT800 byla vyvinuta speciálně pro použití s pokladním software EET-POS a je výsledkem desetiletí zkušeností s výrobou pokladen a jejich příslušenství.
Svojí elegancí a malým rozměrem je přímo určena prodejnám s krásnými věcmi, butikům, obchodům s omezeným místem na pultu. IDT800 šetří prostor a zároveň umožňuje snadnou instalaci, práci
i správu. Jednoduché je připojení pokladní zásuvky, čtečky čárových kódů atd.
Dokonalý kapacitní dotykový panel je doplněn i hardwarovou tlačítkovou klávesnicí, což výrazně usnadňuje práci a poskytuje velké uživatelské pohodlí.
Výkonný procesor zajišťuje hladký a rychlý běh aplikací, základní deska je navržena cíleně pro pokladnu, pro optimální práci s mnoha porty.
IDT800 je cenově nejdostupnější All-in-one v naší nabídce.
Je ideální kombinací „tlačítkové“ pokladny a moderního terminálu s dotykovou obrazovkou.
Kromě maloobchodu si toto krásné zařízení nachází místo i v barech, v restauracích, v kavárnách, kadeřnických a kosmetických salonech.
Provedení, technický popis
- IDT800 8121I
- CPU: Quad Core ARM A9 1,4 GHz
- Android 4.2.2
- Paměť: 1GB DDRIII
- Flash Disk: 8GB eMMC
- Ethernet: 1x 10/100M
- LCD: 8" (1024x768)
- Projective Type Capacitive Touch
- Zákaznický displej (128x32 graphics LCD)
- Číselná klávesnice
- WiFi - IEEE802.11b/g/n
- Bluetooth 4.0
- Napájení: 12V / 3A adaptor
- Rychlost tisku: 60mm/s
- Automatická řezačka: ne
- Velikost papíru (mm): 57,5 x 80, (easy load)
Porty
- (Zadní strana pokladního terminálu)
- 1: USB 1&2
- 2: DC napájení
- 3: RJ-45 LAN port
- 4: USB OTG port OTG
- 5: Wi-Fi Antenna Interface
- 6: Audio Port
- 7: Pokladní zásuvka CD
- 8: COM1 port COM1
Více o EET-POS
přehledná lokální aplikace vyvinutá pro Android. Nehraje si na žádné složitosti, používá jasně a logicky to, na co jsou pokladní zvyklí z „tlačítkových“ pokladen, z běžného pokladního software. Aplikace je štíhlá – má nízké nároky na výkon HW a na komunikaci. Aplikace zcela odpovídá požadavkům EET a je vyvinuta pro české podmínky a české prostředí. Splňuje požadavky pro práci on-line i off-line. Umožňuje „rychlý prodej“ jen zadáním částky k příslušnému zboží, nebo DPH. Zkušenost vývojářů aplikace z dalších trhů s evidencí tržeb je zárukou bezchybného fungování. Aplikace EET-POS.cz je navržena speciálně pro zařízení s malou velikost obrazovky, ale k obyčejnému tabletu je možno připojit přes hub USB klávesnici, nebo číselnou klávesnici - prostřednictvím Mikrodocku. Stejně je možno připojit USB tiskárnu, USB čtečku čárových kódů, zákaznický displej, váhy… To vše bez nutnosti ztrácet čas s nastavováním drahých Bluetooth zařízení. Tím se z Vašeho tabletu stává kompletní, plnohodnotné prodejní místo za dobrou cenu. Pokud chcete kompaktní pokladnu - aplikace je optimalizována i pro pokladní hardware „vše v jednom“ od EET CUBE a Wintec. Práce s HW je důležitou, ověřenou vlastností aplikace - jednoduché je nastavení tiskárny, bez které není možný prodej dle EET. • Nápověda - kompletní popis - nápovědu naleznete vždy stisknutím na logo EET-POS v pravém horním rohu • Rychlá nápověda - v prodeji ji otevřete stisknutím na logo „Správa účtenek“ v levém horním rohu. Zde je přehled všech povelů pro práci v prodeji: Prodej - aplikace umožňuje prodeje zboží, nebo služeb: • prostřednictvím výběru ze seznamu zboží • prostřednictvím kódu zboží • klávesami „rychlá volba“ - nejčastější zboží • čtečkou čárových kódů (i USB) Dále jsou k dispozici funkce: • mazání položek, storno účtenky • tisk poslední účtenky • sleva nominální, nebo procentuální (totéž jako přirážka) • různé způsoby úhrady (hotovost, karta, stravenky, dárkové poukázky) • informace o hotovosti k vrácení zákazníkovi • poznámky k prodeji (např. číslo výrobku pro záruku), poznámky ke způsobu úhrady • přidání zbožové položky přímo při práci v prodeji • přijetí a naskladnění zboží (v seznamu zboží, nebo v dokumentech) • práce se zbožovými skupinami • příjem, výdej hotovosti V aplikaci nenajdete žádné složitosti, ani komlikovaná nastavení, jednoduchost a rychlost jsou základní charakteristikou. Příklad - práce se zbožím: Nastavení: • EET - vložíte jméno poplatníka, číslo provozovny, pokladny a jednoduše nahrajete certifikát. Hotovo. Pro správnost nastavení a Vaše pohodlí je možno vybrat práci v běžném, zjednodušeném, nebo v testovacím režimu. • Uživatelé - jednotlivým pokladním přidělíte práva, k používání funkcí pokladny • Tiskárna - výběr tiskárny v systému V menu tiskárny si také libovolně nastavíte texty pro tisk na Vaše účtenky. • Jiná nastavení - nastavení skladu, práce s váhami, slevové karty, množstevní slevy, zaokrouhlování, poznámky a další podrobná nastavení (nepovinné) • Nastavení vzhledu a používaných tlačítek - základní je výběr ze dvou motivů - pro běžnou práci a pro práci v šeru ( např. bar…) K jednotlivým motivům je možno si přidat práci s klávesami rychlé volby, popisy tlačítek, zvolit si tlačítka jednobarevná, nebo barevná (dle jejich funkcí) atd. • Možnost importu seznamu zboží • Backup / restore dat v aplikaci Přehledy, reporty • Přehledy operací • Přehledy dokumentů, účtenek, zboží, pokladních … • Denní přehled – uzávěrka (vynulování) • Aktuální přehled • Export Z-reportu
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.