Yeelight LED Ceiling Light 480 (White)

- 12%

ilustrační foto

Yeelight LED Ceiling Light 480 (White)
Yeelight LED Ceiling Light 480 (White)
Yeelight LED Ceiling Light 480 (White)
Obj. číslo
3988278
OEM
XD174-white
Výrobce
Yeelight
Věrnostní body: 145
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Yeelight Galaxy LED stropní světlo

Více přizpůsobené k životu. Velký prostor osvětlení, různé barvy nálady, nastavitelná teplota barev a jas, odolnost proti prachu a hmyzu.

Rozsvítit své sny

Pomocí mobilu si také můžete sami korigovat teplotu osvětlení v místnosti. Když se tak potřebujete plně soustředit na práci, zvolíte si studené bílé světlo. A chcete-li si dopřát chvilku kýžené relaxace, jednoduše přepnete na teplejší žluté osvětlení. Pracovat takto můžete s teplotami od 2 700 do 6 000 K a kromě toho si můžete upravovat i jas.

Jedno stropní světlo pro osvětlení celé místnosti

Aktualizovaný design světelného krytu přijímá transparentní akrylový materiál a jedinečný filmový proces, který mu umožňuje vytvořit měkké světlo, aniž by byl zářivě jasný. Jedno stropní světlo rozjasní každý úhel místnosti.

Kompatibilní pro vaše noční dobrodružství

Galaxy podporuje režim měsíčního světla s nastavitelnými odstíny a jasem. Galaxy v měsíční náladě je ideální pro noční život, protože může vydávat měkkou, pohodlnou záři, která není na očích příliš jasná.

Nastavitelná teplota barev pro různá nastavení

Přizpůsobte si teplotu barev od 2700K do 6000K. Barvy pod 3200K vydávají teplou záři, 3300K-5300K předvádí neutrální světlo pro příjemnou a klidnou náladu, nad 5300K zobrazuje chladné světlo, které lidem pomáhá se soustředit. Tyto různé teploty barev odpovídají pravému světlu pro správné nastavení.

Odolné proti prachu i hmyzu

Galaxy zaujímá vícevrstvý design pro kryt lampy. Zůstane lesklý a jasný a zabrání hromadění prachu a hmyzu ve světle.

Pohodlná a rychlá instalace

Instalace tradičního stropního světla může trvat až 40 minut a je to tradiční problém při instalaci nebo demontáži. Galaxy vás však před tím ochrání. Inovativní design základny obsahuje posuvný zámek, který zaklapne na své místo. Jednoduchá montáž, jednoduchá demontáž. Změna nebo čištění světla je hračka.

Inteligentní světlo

Světlo je kompatibilní s hlasovým ovládáním Amazon Alexa a Google Assistant, můžete ho snadno ovládat hlasem nebo chytrým telefonem. Jedním kliknutím nebo příkazem můžete změnit teplotu barev, jas nebo přizpůsobit přednastavená nastavení, a to i v pohodlí vaší postele. Bezdrátové ovládání Bluetooth také zabraňuje zablokování signálu.

Parametry

Druh zboží
Typ světelného zdroje
Produkt
Počet kusů v balení
Kompatibilita
Typ svítidla
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28528 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.