PURINA ONE Multipack 4x85g STERILCAT minifiletky s kuřetem a zelenými fazolkami/s hovězím a mrkví ve šťávě
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro kastrované / sterilizované kočky.
Kapsičky PURINA ONE jsou kompletním a vyváženým krmivem, speciálně vyvinutým veterináři a experty na výživu společnosti PURINA. Představují ideální kombinaci vysoce kvalitní výživy a skvělé chuti. Můžete si tak být jisti, že si vaše kočka na kapsičkách PURINA ONE pochutná a dostane všechny potřebné živiny, aby zůstala zdravá dnes i zítra.
- Kontrola hmotnosti díky vysokému obsahu bílkovin
- Pomáhá snížit koncentraci minerálních látek, které mohou vést k tvorbě močových kamenů, a tím napomáhá udržet močový systém zdravý
- S vysoce kvalitním kuřetem a hovězím, které obsahují kvalitní bílkoviny a výborně chutnají
- S vlákninou, pro podporu dobrého zažívání
- Díky antioxidantům, jako je vitamín E, pomáhá podporovat silnou přirozenou obranyschopnost
- Bez barviv a přidaných umělých konzervantů.
Mini filetky s hovězím a mrkví ve šťávě: maso a výrobky živočišného původu (z toho hovězí 4 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb, vedlejší výrobky rostlinného původu (inulin 0,55 %), minerální látky, oleje a tuky, zeleniny (0,6 % sušené mrkve, odpovídá 5,4 % mrkve), cukry, Mini filetky s kuřetem a zelenými fazolkami ve šťávě: maso a výrobky živočišného původu (z toho kuře 5 %), bílkovinné extrakty rostlinného původu, ryby a vedlejší výrobky z ryb, vedlejší výrobky rostlinného původu (inulin 0,55 %), minerální látky, oleje a tuky, zeleniny (0,6 % sušených zelených fazolek, odpovídá 5,4 % zelených fazolek), cukry
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit A: 1230, vit D3: 172, vit E: 325, mg/kg:, 3b103: (Fe): 14, 3b202: (I:): 0,42, 3b405: (Cu): 1,1, 3b503: (Mn): 1,9, 3b605: (Zn): 20, taurín: 580, Zchutňující látky, Analytické složky:
, vlhkost: 78,0 %, protein: 13,0 %, obsah tuku: 3,6 %, obsah anorganických látek: 2,3 %, hrubá vláknina: 0,6 %
Krmný návod:
Dospělou kočku o průměrné hmotnosti 4 kg krmte 2 až 3 kapsičkami denně, nejméně ve 2 samostatných dávkách. Doporučené denní krmné dávky by měly být přizpůsobeny klimatickým podmínkám, úrovni aktivity a fyzické kondici kočky. Podávejte při pokojové teplotě. Čistá čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici.
Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.
Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.