QE55S95B 4K Quantum HDR OLED TV SAMSUNG

- 42%
QE55S95B 4K Quantum HDR OLED TV SAMSUNG
QE55S95B 4K Quantum HDR OLED TV SAMSUNG
QE55S95B 4K Quantum HDR OLED TV SAMSUNG
QE55S95B 4K Quantum HDR OLED TV SAMSUNG
QE55S95B 4K Quantum HDR OLED TV SAMSUNG
QE55S95B 4K Quantum HDR OLED TV SAMSUNG
QE55S95B 4K Quantum HDR OLED TV SAMSUNG
QE55S95B 4K Quantum HDR OLED TV SAMSUNG

Obj. číslo

735056479

Značka
SAMSUNG
Úhlopříčka v cm
138 cm
Kvalita obrazu
HDR10+
Výkon reproduktorů
60 W
Ethernet (LAN)
Ano
Počet HDMI
4
Komponentní vstup YPbPr
Ne

Zobrazit vše

Hodnocení

12345

Tento produkt aktuálně není dostupný a není možné ho přidat do košíku.

Mohlo by se vám hodit

Doprava od 69 Kč

na výdejní místa

Doručení do 48 hodin

Jsme fakt rychlí

U nás máte čas

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

Odměníme Vás

Za každý nákup získáte věrnostní body

Parametry

  • Značka: SAMSUNG
  • Úhlopříčka v cm: 138 cm
  • Kvalita obrazu: HDR10+
  • Výkon reproduktorů: 60 W
  • Ethernet (LAN): Ano
  • Počet HDMI: 4
  • Komponentní vstup YPbPr: Ne
  • Počet SCART: 0
  • CI slot: Ano
  • Satelitní tuner (DVB-S): DVB-S2
  • Tuner kabelové TV (DVB-C): DVB-C
  • Tuner pozemní TV (DVB-T): DVB-T2
  • Typ obrazovky: OLED
  • WiFi: INTEGROVANÁ
  • Hmotnost: 21 kg
  • VGA: Ne
  • Úhlopříčka v palcích: 55 "
  • USB: 2 x
  • Smart TV: Ano
  • Duální tuner: Ano
  • Hloubka: 16,5 cm
  • Šířka: 14,7 cm
  • Výška: 83,3 cm
  • Energetická třída: G
  • Rozlišení: 4K - UHD 3840x2160
  • Systém repro: Jiný
  • Věrnostní body: 1749
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

OLED 4K
úhlopříčka 55" (138 cm)
rozlišení 4K (3840 x 2160)
samosvítící pixely OLED
umělá inteligence - Neural Quantum Processor 4K
ultraširoké pozorovací úhly
antireflexní vrstva
100% objem barev
quantum HDR OLED (HDR10+ Adaptive/HLG)
adaptivní obraz
vylepšení hloubky obrazu
motion Xcelerator Turbo +
PQI 4600 (picture quality index)
2 tunery (DVB-T2/C/S2)
kodek H.265
hbbTV 2.0.3
chytrá kalibrace obrazu Pro (SmartThings)
PANTONE validace barev
mód ochrany očí
SMART TV: Operátorské aplikace - O2 TV/T Mobile
VOD - Voyo/HBO MAX/Dramox/Netflix/Disney+/Prime Video
IPTV - Skylink/Sledovani.TV/Lepší.TV
iTunes TV a Airplay
spotify
smartThings - IOT chytrá domácnost
multiview - rozdělení obrazovky na 2 části
google DUO - videohovory
PC on TV - propojení počítače s TV
hlasové ovládání (AJ)
operační systém Tizen
herní TV: Auto Game Mode - FreeSync Premium
game Motion Plus
dynamic Black EQ
game Bar 2.0
ultraširoký herní režim 32:9
AUDIO: 60W
konfigurace reproduktorů 2.2.2CH
vestavěný Woofer
opravdový Dolby Atmos
bezdrátový Dolby Atmos se soundbarem
zvuk sledující pohyb (OTS)
zvuk sledující hlas
spaceFit - kalibrace zvuku
Q-Symphony 2.0
dolby Digital Plus
multiroom Link
adaptivní zvuk+
bluetooth Audio
DESIGN: LaserSlim Design
smart Ovladač TM2280E se solárním dobíjením
ambient mode + (Umělecké tapety)
podpora Slim Fit držáku na zeď (není součástí balení)
stříbrná barva
PROPOJENÍ:
wifi5
bluetooth 5.2
4x HDMI 2.1
2x USB 2.0
1x LAN
1x optický výstup
1xCI+ (1,4)

Recenze obchodu TonerPartner.cz

Ověřený zákazník (31. 3. 2023) 12345

Klady: Zásilkovna - spolehlivé doručení

Zápory: Zákazník se musí přizpůsobit otevírací době.

Ověřený zákazník (31. 3. 2023) 12345

Rychlé dodání jako vždy

Ověřený zákazník (31. 3. 2023) 12345

Klady: Vše rychle vyřízeno, rychle dodáno, i s dárkem, který, potěšil

Ověřený zákazník (31. 3. 2023) 12345

Klady: rychlé jednání

Ověřený zákazník (31. 3. 2023) 12345

Klady: Uložené objednavky s možností opakování, člověk nemusí řešit jakou náplň potřebuje kdyz často neobjednava
Získávání bodu za nákupy a jejich uplatnění v odpočtu ceny na dalších nákupech
Záruka zboží

Ověřený zákazník (30. 3. 2023) 12345

Klady: Rychlost
Cena

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

Klady: rychlost

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

Klady: rychlé vyřízení objednávky

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

Klady: jeden den objednáno, druhý den dodáno

především rychlost, dobrá cena, výborná, jednoduchá a srozumitelná komunikace.

Ověřený zákazník (29. 3. 2023) 12345

jsou rychlí a velkým sortimentem, nakupuji opakovaně

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.
Zuzka Rádce pro výběr
Chci se zeptat