SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR

ilustrační foto

SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR
SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR
SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR
SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR
SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR
SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR
SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR
SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR
SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR
SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR
SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR
SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR
SOC 0911RS dětský zubní kartáček SENCOR
AKCE
Obj. číslo
741008417
Výrobce
SENCOR
Věrnostní body
29
0 hodnocení
Skladem 10 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

599 Kč

495 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 599 Kč
Skladem 10 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

599 Kč

495 Kč bez DPH

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

2 přednastavené čistící a regeneraci podporující programy
Rychlost stěrů je až 26 000 za minutu
Dokáže odstranit zubní plak několika násobně lépe než při běžném čištění
Pečuje o zdraví vašich dásní speciálně nastaveným kmitáním
Chytrý časovač vám rozdělí čištění na 4 bloky pro nejlepší čištění díky technologii Quadpacer
LED ukazatel stavu baterie
Ergonomicky tvarovaná rukojeť zaručuje příjemnou manipulaci
Extrémně nízká spotřeba
IPX7 stupeň vodotěsné ochrany (ochrana proti ponoření do vody)
Výdrž baterie až 15 dní při každodenním čištění
Výměnné kartáčkové hlavice
Celosvětová kompatibilita 100-240 V zaručuje možnost nabití kdekoliv na světě
Obsah balení: 1 tělo kartáčku, 2 základní hlavy, 1 nabíjecí stanice se stojánkem v jednom
Kompatibilní s nabíjecími stanicemi SOC 1x/2x/3x

Parametry

Druh zboží
Malé spotřebiče
Značka
SENCOR
Časovač
Ano
Napájení
AKU
Barva
RŮŽOVÁ
Počet rychlostí
2
Ústní sprcha
Ne
Speciální nástavce
Ne
Počet funkcí
2
Kartáčky v balení
2 KS
Počet pulsů za minutu
26 000
Úložný prostor
Ne

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 26252 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.