WECARE páska pro BROTHER TZE-221, Black/White, 9mm x 8m (TZE221)

ilustrační foto

WECARE páska pro BROTHER TZE-221, Black/White, 9mm x 8m (TZE221)
Obj. číslo
31082184
OEM
K80009W4
Výrobce
Armor
Věrnostní body: 6
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

ADDITIONAL INFORMATION

PN K80009W4
OEM TZE221
Background Color White
Text color Black
Width 9mm
Can be used in Labelmaker P-touch 1000,P-touch 1000F,P-touch 1000S,P-touch 1000TCMP-touch 1000WP-touch 1005BTS,P-touch 1005F,P-touch 1005FB,P-touch 1010,P-touch 1090,P-touch 1200,P-touch 1200P,P-touch 1230PC,P-touch 1250,P-touch 1250J,P-touch 1250S,P-touch 1260VP,P-touch 1280,P-touch 1280CB,P-touch 1280DT,P-touch 1280VP,P-touch 1290VP,P-touch 1750,P-touch 1800,P-touch 1800E,P-touch 1830VP,P-touch 1850,P-touch 1850CC,P-touch 18R,P-touch 1950VP,P-touch 200,P-touch 2030VP,P-touch 2100VP,P-touch 210E,P-touch 220,P-touch 2400,P-touch 2400E,P-touch 2420PC,P-touch 2430PC,P-touch 2450,P-touch 2450CC,P-touch 2450DX,P-touch 2460,P-touch 2470,P-touch 2480,P-touch 2500PC,P-touch 2700PC,P-touch 2730PC,P-touch 300,P-touch 310,P-touch 340,P-touch 340C,P-touch 350,P-touch 3600,P-touch 540,P-touch 540C,P-touch 550,P-touch 7100VP,P-touch 7500VP,P-touch 7600VP,P-touch 900,P-touch 9200DX,P-touch 9200PC,P-touch 9400,P-touch 9500PC,P-touch 9600,P-touch 9700PC,P-touch 9800PCN,P-touch D200,P-touch D200VP,P-touch D200WNVPP-touch D210,P-touch D210VP,P-touch D400VP,P-touch D450VP,P-touch D600VP,P-touch D800W,P-touch E100,P-touch E100VP,P-touch E300VP,P-touch E500VP,P-touch E550VP,P-touch E550WVP,P-touch H105,P-touch H105WN,P-touch H200,P-touch H300,P-touch H300LI,P-touch H500,P-touch H500LI,P-touch P300BT,P-touch P700P-touch P750W,P-touch P900W,P-touch P950NWP-touch RL-700S
ength 7 m

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28527 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.