WECARE páska pro BROTHER TZE-221, Black/White, 9mm x 8m (TZE221)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ADDITIONAL INFORMATION
PN | K80009W4 |
OEM | TZE221 |
Background Color | White |
Text color | Black |
Width | 9mm |
Can be used in Labelmaker | P-touch 1000,P-touch 1000F,P-touch 1000S,P-touch 1000TCMP-touch 1000WP-touch 1005BTS,P-touch 1005F,P-touch 1005FB,P-touch 1010,P-touch 1090,P-touch 1200,P-touch 1200P,P-touch 1230PC,P-touch 1250,P-touch 1250J,P-touch 1250S,P-touch 1260VP,P-touch 1280,P-touch 1280CB,P-touch 1280DT,P-touch 1280VP,P-touch 1290VP,P-touch 1750,P-touch 1800,P-touch 1800E,P-touch 1830VP,P-touch 1850,P-touch 1850CC,P-touch 18R,P-touch 1950VP,P-touch 200,P-touch 2030VP,P-touch 2100VP,P-touch 210E,P-touch 220,P-touch 2400,P-touch 2400E,P-touch 2420PC,P-touch 2430PC,P-touch 2450,P-touch 2450CC,P-touch 2450DX,P-touch 2460,P-touch 2470,P-touch 2480,P-touch 2500PC,P-touch 2700PC,P-touch 2730PC,P-touch 300,P-touch 310,P-touch 340,P-touch 340C,P-touch 350,P-touch 3600,P-touch 540,P-touch 540C,P-touch 550,P-touch 7100VP,P-touch 7500VP,P-touch 7600VP,P-touch 900,P-touch 9200DX,P-touch 9200PC,P-touch 9400,P-touch 9500PC,P-touch 9600,P-touch 9700PC,P-touch 9800PCN,P-touch D200,P-touch D200VP,P-touch D200WNVPP-touch D210,P-touch D210VP,P-touch D400VP,P-touch D450VP,P-touch D600VP,P-touch D800W,P-touch E100,P-touch E100VP,P-touch E300VP,P-touch E500VP,P-touch E550VP,P-touch E550WVP,P-touch H105,P-touch H105WN,P-touch H200,P-touch H300,P-touch H300LI,P-touch H500,P-touch H500LI,P-touch P300BT,P-touch P700P-touch P750W,P-touch P900W,P-touch P950NWP-touch RL-700S |
ength | 7 m |
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.