2-POWER Baterie 15,2V 3220mAh pro Acer Aspire E5-771, Chromebook CB5-311, TravelMate B116-M
1 462 Kč
1 381 Kč
1 142 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Náhradní díl baterie je možné použít pro modely notebooku: Acer Aspire Ax series Aspire AN515-31, Aspire AN515-41, Aspire AN515-51, Aspire A515-41G, Aspire A515-51, Aspire A515-51G, Aspire A517-51, Aspire A517-51G, Aspire A715-71G, Aspire A717-71G Aspire Ex series Aspire ES1-311, Aspire ES1-433, Aspire ES1-511, Aspire ES1-512, Aspire ES1-572, Aspire ES1-711, Aspire ES1-711G, Aspire E3-111, Aspire E5-721, Aspire E5-731, Aspire E5-731G, Aspire E5-771, Aspire E5-771G Aspire Rx series Aspire R3-131T, Aspire R5-431T, Aspire R5-471T, Aspire R5-571T, Aspire R5-571TG, Aspire R7-371T, Aspire R7-372T Aspire Vx series Aspire V3-111P, Aspire V3-112P, Aspire V3-331, Aspire V3-371, Aspire V3-372, Aspire V3-372T Chromebook CB3-531, CB5-311, CB5-311P, CB5-571, C730E, C810, C910 Extensa 2xxx series Extensa 2540 Predator Predator G3-571, Predator G3-572, Predator PH317-51 Spin NP515-51, SP111-31, SP113-31, SP315-51, SP513-51, SP515-51N Swift SF314-51, SF314-52, SF314-52G, SF314-53G, SF315-41G, SF315-51, SF315-51G TravelMate Bxxx series TravelMate B115-M, TravelMate B115-MP, TravelMate B116-M, TravelMate B116-MP, TravelMate B117-M, TravelMate B117-MP, TravelMate B118-R, TravelMate B118-RN TravelMate Pxxx series TravelMate P236-M, TravelMate P238-G2-M, TravelMate P238-M, TravelMate P2410-M, TravelMate P276-M, TravelMate P276-MG, TravelMate P449-G2-M, TravelMate P449-G2-MG, TravelMate P449-M, TravelMate P449-MG, TravelMate P459-G2-M, TravelMate P459-G2-MG, TravelMate P459-M, TravelMate P459-MG TravelMate Xxxx series TravelMate X349-G2-M, TravelMate X349-M Packard Bell EasyNote L series LG71BM EasyNote T series TF71BM, TG71BMMohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.