Xerox WorkCentre 3335V_DNI, ČB laser. multifunkce, A4, USB/ Ethernet, DUPLEX, ADF, FAX, 33ppm
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xerox WorkCentre 3335 V
Xerox WorkCentre 3335 V slučuje pět klíčových kancelářských funkcí – tisk, kopírování, skenování, fax a e-mail – do jediné snadno použitelné multifunkční laserové tiskárny. Automatický oboustranný tisk a vestavěné Wi-Fi rozhraní nabízejí individuálním uživatelům a malým pracovním týmům výkonné nástroje za dostupnou cenu.
Spolehlivost za rozumnou cenu
Mějte náklady pod kontrolou s rychlou a spolehlivou tiskárnou pro jednoho uživatele nebo malý tým.
Minimální nutnost zásahů díky snadno vyměnitelným kazetám s dlouhou výdrží a spolehlivým provozem. Snadno zvládne každý úkol.
Díky děleným spotřebním materiálům vyměňujete jen to, co jste opravdu spotřebovali – z každé tiskové kazety tak dostanete maximum.
Technické specifikace
- Tisková rychlost: až 33 stran/minutu
- Standardní funkce: Kopírování, Email, Fax, Tisk, Skenování
- Měsíční objem tisku: až 50 000 obrazů/měsíc
- Doporučené měsíční tiskové zatížení: až 4 000 stran
- Oboustranný výstup: Standard
- Držák dokumentů: Automatický podavač dokumentů
- Kapacita: 50 archů
- 142 x 148 mm až 216 x 356 mm
- Maximální tiskové rozlišení: 600 x 600 dpi (up to 1200 x 1200 enhanced image quality)
- Rychlost procesoru: 1000 MHz
- Tisková paměť (standard/max): 1.5 GB / 1.5 GB
- Konektivita: 10/100/1000 BaseT Ethernet, USB 2.0, Wi-Fi
- Page Description Languages (PDL): PCL 5e emulace, PCL 6 emulace, PostScript 3 emulace
- Tiskové funkce: Automaticky oboustranné, Tisk brožur, Srovnání, Uživatelská velikost stránky, Earth Smart, funkce přizpůsobit stránce (Fit-to-page), N-up, Tisk plakátu, Tisk z USB zařízení, Škálování, Mód úspory toneru, Vodoznaky
- Mobilní tisk: Apple AirPrint™, Google Cloud Print™, WiFi Direct (volitelné: Xerox Print Service Plug-in for Android™)
- Čas do vytištění první strany, kopírování: Již do 13 vteřiny
- Maximální rozlišení pro kopírování: 600 x 600 dpi
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.