YKB 3001US Klávesnice herní ZEROz YENKEE
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
YKB 3001US Klávesnice herní ZEROz YENKEE
Yenkee ZERO je kompaktní herní klávesnice s mechanickými spínači Outemu Red.
Design a konstrukce
Velikost klávesnice je ideální pro hraní. Odebráním numerického bloku ušetříte prostor na stole.
Mechanické spínače
Outemu RED spínače poskytují tichý a hladký stisk kláves. Jsou odolnější a dlouhověčnější než membránové klávesnice.
Podsvícení
Plně programovatelné RGB podsvícení umožňuje individuální nastavení pro až 3 profily.
Připojení
Klávesnice se připojuje pomocí odolného opleteného kabelu s moderní koncovkou USB-C pro extrémně nízkou odezvu.
Regulace hlasitosti
Regulace hlasitosti je jednoduchá díky zabudovanému ovládacímu kolečku s texturou pro snadné otáčení.
Herní režim
Herní režim deaktivuje klávesové zkratky, které mohou vést k nechtěným herním situacím.
Programování tlačítek
Programování tlačítek dle potřeb uživatele nabízí multimediální funkce, funkce pro zvýšení komfortu při práci a funkce pro herní účely.
Specifikace
- Typ spínače: mechanický OUTEMU Red
- Provedení spínače: Lineární
- Aktivační síla spínače: 40 ± 15 gf
- Celková dráha spínače: ~ 4 mm
- Aktivace spínače: ~ 2,1 mm
- Mechanická životnost spínače: 50 000 000 cyklů
- Anti Ghosting: N-Key Rollover
- Barva podsvícení: Full RGB 16,8 mil. barev
- Jmenovitý vstup: 5 V DC / 300 mA (USB C)
- USB průchod: 5 V DC / 500 mA (USB A pro synchronizaci a nabíjení)
- Rozměry: 362 × 134 × 35 mm
- Délka kabelu: 1,8 m (vyměnitelný typu C – součást příslušenství)
- Hmotnost klávesnice: 830 g
Systémové požadavky
Port USB a Windows Vista/7/8/10.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.