Zubní pasta Herbadent Homeo bylinná s ženšenem 100g

ilustrační foto

Zubní pasta Herbadent Homeo bylinná s ženšenem 100g
Obj. číslo
511200504
Výrobce
Herbadent
Věrnostní body: 8
4 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Bylinná zubní pasta s ženšenem Herbadent Homeo je přírodní zubní pastou bez obsahu fluoru a mentholu. Je proto vhodná k pravidelné péči o dutinu ústní při přecitlivělosti nebo při alergických projevech na tyto složky. Hodí se také pro péči o mléčný chrup u malých dětí. Byla vyvinuta ve spolupráci s odborníky na homeopatii, lze ji proto užívat při homeopatické léčbě. Vhodná je i pro onkologické pacienty. Základ zubní pasty Herbadent Homeo tvoří unikátní a klinicky testovaná receptura, která v sobě kombinuje výtažky ze sedmi léčivých bylin. Extrakt řepíku, heřmánku, šalvěje a nátržníku dodává pastě její léčivé účinky napomáhající boji proti zánětu dásní, krvácení a paradentóze. Hřebíčková a fenyklová silice propůjčuje pastě Herbadent jedinečnou vůni a svěžest. Ženšen vstřebávání ústní sliznicí účinně podporuje zpevňování a stahování dásní a napomáhá celkové regeneraci dutiny ústní. Jemné abrazivní částice pasty pomáhají mechanicky odstranit bakteriální zubní plak. Pasta neobsahuje zbytečné chemické příměsi, jako například hojně užívaný SLS (Sodium Lauryl Sulphate), ale pouze pěnidla na přírodní bázi. Pastu doporučujeme používat v kombinaci s jemnými zubními kartáčky Herbadent. Nezapomínejte, že žádná zubní pasta nemůže nahradit význam mechanického čištění zubů a dásní pomocí zubního kartáčku. Při léčbě homeopatiky se doporučuje mít při podání léku čistá ústa, aby nebylo ovlivněno vstřebávání účinné látky ústní sliznicí. Je tedy důležité se v době podání vyhnout silně aromatickým látkám, které mohou snižovat účinnost homeopatické léčby. Menthol je běžnou součástí mátové silice, která se přidává do většiny zubních past. Má chladivý efekt a osvěžuje dech, proto je v dentálních přípravcích tak rozšířená. Tato hodně aromatická látka může při podávání homeopatické léčby ovlivňovat její vstřebávání v ústní dutině. Proto je dobré při homeopatické léčbě používat speciální zubní pastu, která tuto látku neobsahuje.

Balení obsahuje 20ks.

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28528 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.