1977N VAC & STEAM TITANIUM BISSELL
6 999 Kč
6 064 Kč
5 012 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
1977N VAC & STEAM TITANIUM BISSELL
Produktové číslo: 11120235340
Popis produktu
Jedná se o multifunkční vysavač a parní mop 3v1 s výkonem 1600W. Vysavač je vybaven šňůrou o délce 7.6m a váží 4.8kg. Vysavač má sací sílu 40aW a hlasitost 81dB.
Parametry
- Nádrž na vodu: 0.4l
- Nádoba na nečistoty: 0.95l
- Doba ohřátí: 30s
- Teplota páry: 90-95°
- Doba páření: 15 minut
Možnosti použití
Možnost vysávání, či použití páry zvlášť, nebo obojí dohromady.
Obsah balení
- Vac & Steam Titanium
- 2 Mop Pads - návleky na mop
- Vodní filtr Vac&Steam
Technologie a výhody
Produkt ničí 99,9 % mikrobů a bakterií. Je vybaven technologií vyprázdnění jedním stiskem pro snadné nastavení a použití.
Historie značky
Společnost Bissell byla založená jako malá rodinná firma roku 1876 v USA v Michiganu. Dnes ji řídí už čtvrtá generace rodiny Bissell a její výrobky jsou prodávány po celé Asii, Tichomoří, Severní Americe i Evropě.
Design a ovládání
Vysavač je snadno ovladatelný elektronickým tlačítkem na rukojeti, které přepíná z vysavače na páru nebo spustí obojí naráz. Všechny části vysavače jsou snadno odnímatelné a ještě snadněji se čistí.
Použití a údržba
Bissel Vac & Steam Titanium lze použít pro čištění jakékoliv tvrdé plochy v bytě. Vysavač s mopem v jednom funguje na principu průtokového ohřevu páry. Díky parnímu čištění je určen pro každodenní použití, čistí totiž bez chemikálií.
Další funkce a vlastnosti
- Technologie Dry Tank – suchá nádoba na vysáté nečistoty s kapacitou 0,93 l pro snadné vyprazdňování
- Systém filtrace vody
- Kapacita neodnímatelné nádoby: 0,38 l
- Zahřívací doba: 30 s
Obsah balení
- Multifunkční vysavač Bissel Vac & Steam Titanium
- 2 Microban návleky na mop z mikrovlákna vhodné do pračky i sušičky
- 2 speciální přídavné vůně Spring Breeze
- Vodní filtr
- Papírový a pěnový filtr
- Nalévací nádobka
Technické parametry
- Hmotnost: 4,4 kg
- Výkon: 1600 W
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.